Gevangen! Want spiegeltje spiegeltje aan de wand, IK ben de mooiste van het land! De bal is voor: - Juut26 - Taliaa - natassie
vind jouw manier wel een leuke, ik doe een combi de bal is voor: iemand die een nickname met een s heeft iemand die een banaan op z'n fruitschaal heeft liggen iemand die ook idols gekeken heeft vanavond
de bal is voor... -iemand die uri geller kijkt/ heeft gezien - iemand die de winter terug wil -iemand die grote voeten heeft dan blijf ik hier bij
It's me! Ik heb een S in mijn nickname én ik kijk Uri Geller! Hij is voor: - iemand die een zoontje heeft - iemand die dit weekend uiteten gaat - iemand die ouder is dan 30
okee mijn lijstje weer word nu moelijkerr -voor iemand die een dochter heeft ouder dan 1 -voor iemand die een opel merk auto heeft -voor iemand die langer is dan 1,75 neem aan dat ik niet te veel eisend word
ehm nu ook een moeilijke... de bal is voor..... - degene met een dikke trui aan ( koukleum dus). - die een laptop heeft.
Jaaaaaaaaa ik heb een laptop en ben ook een koukleum...... Dus gevangen die bal! Stand in de mand en de bal is voor.... *iemand die vandaag een ijsje gegeten heeft *iemand die zwanger is van een meisje *iemand die morgen lekker in het bos pannekoeken gaat eten
zwanger van een meisje ben ik misschien. morgen pannenkoeken eten in het bos lijkt me een leuk idee alleen geen ijsje gegeten dussss stand in de mand en de bal is voor: Patroescka conny75 lot23 gerlinde
sjongejonge, mocht ik eindelijk meedoen, keek ik ff niet... sorry, was ff afgeleid, zal niet mee voorkomen.. Die omschrijvingen zijn ook leuk! Nou snel vangen en weer doorgooien he!