ik vergeet planten echt altijd, daarom heb ik er geen meer. en de bal is voor.. ~iemand die een andere mobiel dan Nokia heeft ~iemand die een diamant bezit ~iemand die geen goud bezit
de bal is voor iemand... die nu zit te eten die zin in chocola heeft die om zich heen kijkt en een nietmachine ziet staan
Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die naar de bioscoop gaat vandaag of het weekend. - Iemand die zin heeft in pizza. - Iemand die vandaag heel happy is (en waarom)
trek in pizza en heel happy (zonder reden! ) en de bal is voor ~iemand die nu illegaal op haar werk zit te internetten ~iemand die nog nooit met de tram is geweest ~iemand die enigskind is
Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die heel graag naar zijn/haar werk gaat. - Iemand die van autowassen en waxen houd. - Iemand de van de badkamer schoonmaken houd.
doe 1 ochtend in de week kinderopvang, erug leuk altijd! stand en de bal en de bal is voor: iemand die sesamstraat altijd mee kijkt met de kids. iemand die in gelderland woont iemand die sauna ook zo lekker vind
van Sesamstraat kan ik nog steeds begrijpen waarom kinderen dat zo leuk vindt, terwijl ik dat niet kan van Teletubbies bijvoorbeeld! en de bal is voor. ~iemand die maar 2 slaapkamers heeft ~iemand die altijd koude voeten heeft ~iemand die altijd snoep in huis heeft
Ja, hebbes, ik heb altijd snoep in huis! Ik kan niet zonder snoep! Chips, chocolade, nootjes, wine gums, dropjes maar wel heerlijk!
Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die een vreselijke hekel heeft aan fietsen (zoals ik ) - Iemand die een vreselijke hekel heeft aan zijn/haar ouders/schoonouders. - Iemand die niet weet wie er in het huis naast hem/haar woont.
ik weet dat er een vrouw inwoont met man en een vriendin, en er gaan geruchten dat de vriendin inmiddels vrouw van is geworden en er schijnen ook kinderen te wonen, heb geen idee wie en hoeveel de bal is voor iemand die huttenkase lekker vind iemand die 1 kindje heeft en dat waarschijnlijk het daar ook bij blijft iemand die straks moet gaan werken
Heh, diana, wat een pech dat het hier een tweeling is geworden, anders was deze zwangerschap ons eerste kindje en daar bleef het ook bij. Nu was het een tweeling, dus zijn ze met zn tweeen en daar gaat het ook echt bij blijven Ja, dat is ook werken saar.