en de bal is voor ~iemand die geen box (meer) heeft staan ~iemand die elke avond voor het slapen gaan even wat moet lezen ~iemand die vanavond vroeg gaat avondeten
Stand in de mand en de bal is voor: - iemand die af en toe ietwat dwangmatig is (net als ik ) - iemand die werkt in het onderwijs - iemand die net leuk is anders heeft geluisterd op de radio
gevangen Ik heb net een leuke nederlands nummer geluisterd op het radio. -verslaafd aan chocolade -hou absoluut niet van snack -gaat dit jaar op vakantie xxxx loesmari
Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die nooit een krant leest. - Iemand die zometeen lekker gaat wandelen. - Iemand die borstvoeding geeft / heeft gegeven / zou willen geven / heeft geprobeert te geven.
Ik nog niks, niet een chocolademelk! Maar we gaan nu lekker op het strand wandelen, dus 3x raden wat ik daarna ga drinken? Heerlijk lekkere warme chocolademelk!
en dan gooi ik hem gewoon weer met dezelfde eisen in de lucht - iemand die af en toe ietwat dwangmatig is (net als ik ) - iemand die werkt in het onderwijs - iemand die net het radioprogramma 'leuk is anders' heeft geluisterd op de radio