Ik vang hem echt: heb wel wat dwangmatige dingen. WC papier moet bijvoorbeeld netjes op het scheurlijntje. Scheur net zo lang door tot het goed is. Mag niet midden in papier
ja sorry heb de laatse een paar x gelezen en nam aan dat t over een leuk liedje was op de radio hoe dom kun juh zijn ? hahahahahahah
En ik gooi een bal op voor: - iemand die dit weekend jarig is - iemand die net als ik bij een multinational werkt - iemand die een broertje en een zusje heeft. Komtie....
NU VANG IK HEM GOED. Ik heb een broertje en zusjes en de bal is voor: -een laptop heeft i.p.v computer -een tuin heeft -zin heeft in gebak
De eerste twee! En de bal is voor: - iemand die een theepot vol gekookt water heeft staan - iemand die een platenspeler heeft - iemand die tegeltjes spaart
Bestaan er ook mensen die geen zin hebben in gebak dan? Ow, blijkbaar wel want hij is gevanen om de eerste 2 redenen en niet om de 3de!
Je bent niet alleen hoor, dat doe ik ook! Eerst was het nog erger, toen mocht ik van mezelf niet door een motiefje heenscheuren, dus geen halve bloemetjes of hondjes, maar ja, soms ben je dan 7 vellen verder. Gelukkig heb ik dat vorig jaar afgeleerd. Misschien kunnen we er een praatgroepje voor oprichten, AWPS, de anonieme wc papier scheurders !
Misschien kunnen we beginnen met onze AWPS-collectebus langs de deuren te gaan, ben nu toch werkloos!
ik spaar tegeltjes! mn nieuwste aanwinst is er één uit Portugal bal voor: - iemand die naast de gtst studio's woont - een groot gezin wil - iemand die van fiesen houd
Nou, ik vind fietsen dus wel leuk, je doet aan beweging en komt nog eens ergens, dus het heeft dubbel nut. Alleen moet je me nu dus niet voor je zien in een wielrenbroekje op een snelle fiets ! De bal is voor iemand die: - Eigenlijk nog boodschappen moet doen, maar geen zin heeft - Hubbabubba kauwgom in huis heeft - Knellende schoenen aan heeft.