ja vind ik leuk. je bent altijd welkom! (of je komt een keer samen met manlief eten) zeg, ook onsportief, dat wij op t veld aan het kletsen zijn.. zullen we weer vrijlopen?
Ja, ik kreeg ineens een vaag vermoeden! haha! Geen idee waarom eigenlijk! Succes meiden met vangen, ik moet er nu echt vandoor. Anders worden mn kinderen ontvoerd! Whaaaaaaa, ik ga er snel achteraan! Ze zijn al opweg naar de auto !
verslaafde! de bal is niet voor mij. is hier ook een sportkantine? ga ik even aan de bar een colaatje drinken
ik wil een chocomelletje aan de bar dan hoor.. veel te koud voor cola..brrr... tis ook nog es miezerig... zitten we eigenlijk binnen of buiten?
binnen dan, kan Fenna bij jou op schoot. *kijken naar buiten en het is aardig leeg op het veld* doe mij ook maar een chocomel dan, met slagroom
das wel fijn... *denkt: waar is iedereen gebleven? en dat balletje ligt daar maar zielig te liggen...*
nou ik vang m dan! ik vind wiener melange erg lekker. en ik geef toe, als ik zo'n pak van nescafe in huis heb zijn de zakjes zo op! bal is voor: - iemand die iets leuks gaat doen in t weekend (wat?) - iemand die van pannekoeken houd - iemand die graag thee drinkt
Gevangen! Ik hou van pannenkoeken én van (rooibos)thee! Ik zal komend weekend ook nog wel wat leuks gaan doen, maar weet nog niet wát... Even denken...
De bal is voor iemand die: - het leuk vindt om foto's te bewerken - vanavond met vriendinnen gaat (uit) eten - vanmiddag onverwacht een middagje vrij heeft
ja foto's bewerken is leuk (vooral om puisten weg te werken haha) bal voor: - iemand die regelmatig naar de kapper gaat - iemand die fulltime werkt - iemand die van drop houd
Stand in de mand en de bal is voor iemand: - Die net verhuisd is. - die net als ik van gitaarspelen houd - die het nu ook zo koud heeft en Goooiiiii