ik woon hier sinds eind 2007 én ik houd van gitaarspelen! al doe ik het niet zo vaak meer. bal voor: - iemand die weet wie Michale W Smith is - iemand die zijn vakantiebestemming voor de zomer al weet - iemand met huisdieren
Ja hebbes! Heb 2 hondjes en een vis! De bal is voor_ iemand die een ziek kindje heeft iemand waarvan de man/vriend nu ligt te slapen iemand die vanavond shoarma eet
Hier een ziek kindje.. en verkouden... En bij rach, want die bal wilde ik ook vangen.. want die had ik alledrie Stand in de mand en de bal is voor: - iemand die een muziekdoosje aan de box heeft hangen - iemand die een klok in de kast heeft - iemand die een bank heeft met platte armleuningen
whaha ik heb een bank met platte armleuningen. en de klok staat op de kast, mag ook he bal voor: - iemand die wel eens iemand van deze heeft ontmoet (die je hebt leren kennen op de site) - iemand die van rondtrekken houd, of het leuk lijkt - iemand die zichzelf als filosofisch beschouwt
Ja hebbes. heb er meerdere van deze site ontmoet! Hebben namelijk een meeting gehad met de maart mama's 2007! De bal is voor iemand die: -moet werken in het weekend -een weekendje weg gaat -nog boodschappen moet doen vandaag
heb een klok in de kast.... Stand in de mand en de bal is voor: -> iemand die zojuist boodschappen heb gedaan, vanmiddag dus. -> waar het nu regent -> iemand die totaal geen vut heb.....vreselijk wil het liefst alleen maar slapen. Gooi hem dit keer erg hard, dus..............vang nu!
Hier regen... blegh! oh ships nu niet meer.. gooit de bal weer in de lucht, want hij is niet voor mij
vang dan maar! heb geen fut meer, wil eigenlijk wel even naar bed maar toch maar wachten tot vanavond
en de bal is voor iemand.. ~die elke dag minstens 1 uur lang aan de telefoon hangt ~die een mannelijke beste vriend heeft (anders dan je man!) ~die haar op haar tenen heeft
Ja ik vang hem. Hang minstens een uur aan de telefoon. Vriendinnen, ouders, schoonzusje, mijn vriend (terwijl ik die dan na half uur zie) en voor mijn werk. Ben een bel-aholic Gesprekken van minder dan een kwartier zijn niet compleet. In de auto naar huis moet ik ook gewoon bellen... heerlijk!
Ja ben benieuwd of iemand die tweede vangt Ikzelf namelijk niet, maar uit onderzoek blijkt dat 75% van de vrouwen er een heeft....