En daar gaat ie weer: - iemand die steigerhouten meubelen heeft - iemand die geen flatscreen-tv heeft - iemand die 8 of meer kussens heeft op de bank
stand in de mand en de bal is voor: -> iemand die vanmiddag nauwelijks iets heeft gedaan. (ik alleen boodschappen . -> waar nog een vaat op het aanrecht staat -> die nu misselijk is, zich beroerd voel Vangen maar.............ondanks dat je beroerd bent
ik heb nauwelijks iets gedaan behalve leuke visite gehad iemand die niks scheert iemand die 3 grote mensen speeltjes in zijn nachtkastje heeft iemand die een gote broer heeft en een jonger zusje zo ik ben ook op dreef hihi
ik heb een grote broer van 23 en een klein zusje van 15 de bal is voor: iemand die niet van kookprogramma's houdt iemand die van mexicaans eten houd iemand waarvan de man/vriend ook niet "kan" koken ( zoals die van mij)
haha alle3. en de bal is voor ~iemand die vandaag elke keer misvangt ~iemand die iets beters te doen heeft, maar daar geen zin in heeft ~iemand die toch maar lekker lui op de bank blijft hangen
ik heb iets beters te doen KOKEN masar zoek het voor geen meter ben zo gaar als iets...dus patatje uhm iemand die vanavond gaat stappen iemand die vanavond boodschappen moet doen bij de jumbo iemand die vanavond een loge krijgt