mijn man gaat stappen, mag dat ook hiihi. vind hem weer niet makkelijk, waarom de Jumbo? ik heb in NL niet eens een Jumbo in de buurt
Vang, Mijn neefje komt zo, hij blijft tot zondag..... De bal is voor iemand die: - ook op dit moment geen warm water heeft , - andijvie gegeten heeft, - radio 538 heeft opstaan...
he heeeeeeeeeee ok gevangen! en de bal is voor: ~iemand die voor Ajax is ~iemand die geen genoeg kan krijgen van Johan Cruijff zijn uitspraken ~iemand die Louis van Gaal niet uit kan staan hihihi voetbal-bal.... gooi!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, elk voordeel hep ze nadeel! de bal is voor iemand die vrijdag ook frietdag heeft ook altijd NCIS kijkt ook altijd numbers kijkt
en de bal is voor ~iemand die zo al zijn bed in duikt. ~iemand die meer dan 20 kaarsen in huis heeft ~iemand die nog nooit een bot gebroken heeft
joepie gevangen! heb gelukkig nog nooit iets gebroken! *afkloppen* de bal is voor iemand die de computer in de keuken heeft staan dit weekend al paaseitjes gaat schilderen volgend weekend paaseieren gaat zoeken vanggggggggggg!