ja pluys ik heb hem gevangen................go dat ik dat nog kon, zo lang geleden Ik heb niet alle pagina´s terug gekeken dus sorry als er dubbele namen in zet. Stand in de mand en de bal is voor: emma29 josien elvira whisgirl
zondag en mooi weer dan gaan de mensen live balspelletjes doen wij komen ook net terug van de kinderboerderij
Ikke valsspelen :razz: Bal opgeraapt die een kilometer ver weg was gerold Stand in de mand en de bal is voor.... taliaa, natasssie, dafje Groetjes, Didier
en ik vang hem dan natuurlijk whoeppiejjj... dan ga ik weer de bal de bal is voor.... -iemand de graag gouden kooi kijkt -iemand die vandaag gaat fietsen -iemand die chagorijnig is vangen maar ! denk dat nu wel wat tussenzit voor iedereeen
gouden kooi kijk ik niet vaak fietsen kan ik niet meer en ik ben vandaag alleen maar blij en gelukkig..
haha zal ik van chaogrinnig dan maar gelukkig maken ssttt dus iov chago dan maar happy en bliij vang hem maar
kep hem.. de bal, de bal is voorrrr... - mensen met schoenmaat 42 of groter.. ( zoals ik) - blond haar - die nu buiten in de zon zitten.. 8)
ik vang hem weer...ik heb blond haar ! hihi die ik hem weer de bal is voor -iemand die zwanger is langer dan 12 weken -iemand die graag kinderen wil -iemand die al een kind heeft hihi vangen maar damess!
de bal de bal is voorrrr.... - mensen die vandaag een terrasje pakken - groter dan 1.78m zijn - boodschappen moeten doen..
hih ben ik ook weer ben langer dan 1.78 ben namelijk wel niet 1.83.. en moet vandaag een paar boodschappen doen dus 2 in 1 dus ik gaat weer... de bal is voor -mensen met krulletjes haar -mensen die een hekel hebben aan winkelen (ik dus) -mensen die niet van sporten houden vangen maar weer
stand in de mand en de bal is voorrrrr.... - als je bloemen in huis hebt staan ( binnen dus). - veel cola drinkt - gisteren patat hebt gegeten..