ja ik poets mijn tanden onder de douche! iemand die vandaag een optreden heeft (ik zelf een dans optreden) iemand die taart gaat maken vandaag iemand die een gekregen boeket bloemen op tafel heeft staan
oooh Gwendolyne, soly verkeerd gelezen! ik dacht dat je zoontje net als de mijne 3 weken te vroeg was geboren :s
ik heb bloemen op tafel staan! en de bal is voor iemand ~die altijd muziek aan heeft staan ~die niet uit kan slapen ~die een eigen auto heeft
1. Ik kan nooit uitslapen, ik moet eruit omdat de wekker om 6.00uur staat voor de eerste voeding van Ruben. 2. Wij hebben eigen auto`s . en 3. Bijna gevangen, omdat we bijna altijd muziek aan hebben staan! Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die het koud heeft, ontdanks dat het zonnetje schijnt. - Iemand die van zwemmen houdt. - Iemand die vandaag chagrijnig is.
ik houd van zwemmen. en de bal is voor: ~iemand die eikenhouten meubels heeft ~iemand die altijd gelakte nagels heeft ~iemand die minstens 1x per 5 jaar naar de Efteling gaat.
Ja, vang! Hebbes, wij gaan minstens 1x perjaar naar de efteling, dus die 1x per 5 jaar halen we ook wel! Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die niet van pretparken houd. - Iemand die graag op vakantie gaat. - Iemand van wie het kindje ook te vroeg geboren is .
ik ga graag op vakantie, en Hamza is met 37w3d geboren, is ie dan te vroeg geboren? en de bal is voor ~iemand die kan tekenen ~iemand die kan schilderen ~iemand die kan kalligraferen
Uhm, eigenlijk niet he? Tussen 37 weken en 42 weken is op tijd. Maar gelukkig ga je ook graag op vakantie! Ik mag je bal overigens niet vangen, hoewel ik wel kan tekenen, een poppetje en een huisje etc. Maar dat bedoel je vast niet!
Ehmm ik neem hem gewoon letterlijk, want er staat niet dat je GOED moet kunnen schilderen. Ik kan tekenen en schilderen~! Stand in de mand en de bal is voor: - iemand die het ook opgevallen is dat de katten buiten allemaal zin hebben in sex (hahahaha) - iemand die een Opel heeft - iemand die witte sokken aan heeft
ik houd heel erg van schilderen en verkoop her en der wel eens wat bal voor: - iemand die een eigen auto heeft - iemand die mee doet aan super de boer kanskaartenspel - iemand die vandaag nog niet buiten is geweest
Ik heb een eigen auto! Twingooooootje - iemand die sproeten heeft - iemand die een piercing door haar tong heeft - iemand die haar haren in een paardestaart heeft
sproeten en een paardestaart! en de bal is voor ~iemand die graag een man had willen zijn ~iemand die niets om geld geeft ~iemand die wel eens plastische chirurgie heeft ondergaan