Ehm nou nee, eigenlijk alledrie niet maar telt t ook als ik zeg dat ik in n ander/volgend leven best s n man zou willen zijn?
Hier komt ie weer: stand in de mand en de bal is voor: - iemand die vanmiddag gebowld heeft - iemand die net naar de kapper is geweest - iemand die 5 jaar getrouwd is. en Goooooiiiiii
Gevangen, ben vanmiddag naar de kapper geweest! De bal is voor degene die: - zijn belastingaangifte al heeft ingevuld - NOD heeft op 14 maart - naar een concert van Cristina Branco gaat of is geweest. Pim
Jammer. Hoewel mijn smepvriendinnetjes mij heel hoopvol op de 14de hebben gezet in ons nod-lijstje heb ik tot op heden (na 60 dagen ofzo) nog geen ongi gezien en dus grote kans dat ik die de 14de ook niet heb! mag ik denk ik niet tellen. Ik heb mijn belastingpapieren al doorgestuurd naar de boekhouder, geldt dat ook? HEEEE, bedenk net dat NOD natuurlijk NIET- ongesteldheidsdag is! Dan mag het wel he? Ik ben haast zeker weten NIET ongi op 14 maart! VANG! De bal is voor degene die: -zelf deze week buikgriep heeft gehad - vandaag dochter, zoon én man ziek naar bed heeft moeten afvoeren ( is nie leuk! ) - vandaag een sinaasappeltje heeft gegeten! Wie vangt?
vangg! lekker een sinasappeltje verorberd met zoonlief en de bal is voor: ~iemand die vandaag naar de kerk gaat/is geweest ~iemand die in Amsterdan woont/heeft gewoond ~iemand die getrouwd is/geweest
gevangen! al bijna 7 jaar getrouwd! de bal is voor iemand die nog nooit op een vrijgezellenfeest is geweest uggs ook ontzettend lelijk vind! op crocs loopt. gooooooooooooiii
gevangen.....ik ben getrouwd... stand in de bal en de bal is voor: -iemand die vandaag verjaardag heeft -iemand die zwanger is van de tweede -iemand die de rookworst van de Hema heeeeerlijk vindt.....
ik vang de bal van Moes, want die was eerst ben nog nooit op een vrijgezellenfeest geweest! en de bal is voor ~iemand die een zwart toetsenbord heeft ~iemand die een taal kan spreken/schrijven met niet-latijnse letters ~iemand die blind kan typen
bal is voor iemand -die vandaag gaat zwemmen -die maat 38 heeft van schoenen -die een man of vriend heeft die een baard of snor heeft
man heeft een baard! en de bal is voor ~iemand die NU op gaat staan en wat aan het HH gaat doen ~iemand die vandaag geen eten hoeft te koken ~iemand die vandaag bij familie op bezoek gaat
De bal is voor. - Iemand die naar het boer zoekt rouw feest is geweest gisteravond - Iemand die Ikea verslaafd is - Iemand die in een apotheek werkt