ik ben ikea verslaafd, ga er heel vaak heen. mijn vriend vraagt ook waarom ik daar niet ga werken. de bal is voor iemand die: vandaag een hangdag heeft volgende week een weekendje weg gaat. vanavond rijst gaat eten.
Ja, ik vang 'm! Zit al vanaf 09.00 uur in mijn kamerjas achter mijn laptoppie. 't Is fris buiten dus ik blijf lekker binnen vandaag, heerlijk! Komt ie weer aan dames; hij is voor.... - iemand die afgelopen week een vakantie heeft geboekt - iemand die vanavond lekker uit eten gaat - iemand die Radio538 op heeft staan.
gevangen heb radio 538 op staan. de bal is voor iemand: - bezig voor een 2de kind, - niet van ochtend seks houd, - graag doet met zich zelf.....
Ik houd niet zo van ochtendsex. De bal is voor iemand: die dadelijk Mythbusters gaat kijken die morgen voor zes uur op moet om naar z'n werk te gaan die morgen lekker vrij is
gevangen! morgen 'vrij'! (thuismama) de bal is voor iemand die nog geen digitaal fototoestel heeft, geen bad heeft niet van voetbal houdt.
Ik heb geen bad! En hou niet van voetbal! Vang! De bal is voor: -Iemand die morgen ochtend om 4 uur op moet om naar haar werk te gaan. -Iemand die deze week ochtend dienst heeft. -Iemand die op z'n ei zit te wachten!
vang! Ik wacht al 4 maanden op m'n ei! de bal is voor iemand die: - vandaag op visite is geweest - morgen ECHT het huis gaat opruimen - vanavond alleen nog maar gaat niksen!
gevangen! vandaag bij mij ouders op visite geweest en vanavond alleen maar genixt! de bal is voor iemand die zin heeft in de zomer 2 zwemdiploma's heeft doet babyzwemmen met haar baby
Ja, de zomer ik kan niet wachten! En ook twee zwemdiploma's hier. De bal is voor degenie die: - vandaag bij z'n ouders heeft gegeten; - droge handen heeft; - er nog met de honden uit moet Pim
Ja, gevangen! Heb van het vele handen wassen en flesjes schoonmaken schrale droge handen gekregen en we hebben 2 honden die er zo nog uit moeten! De bal is voor: Degene die - vandaag een verjaardag heeft gehad - meer dan 15 jaar samen is met partner - een achtertuin op het zuiden heeft
Jaaa ik heb een achtertuin op het zuiden! De bal is voor: -Iemand die vanavond rijst gaat eten. -Iemand die vanavond ncis en numbers gaat kijken. -Iemand die nu wacht tot man of vriend thuis komt.
ik eet rijst vanavond! En de bal is voor: -iemand bij wie het nu niet regent -iemand die 1 of meet katten heeft -iemand die nooit rokken draagt