Verdraaid zeg, mag het ook een kat ipv hond zijn? Dan kan ik hem vangen! Heb n konijntje, vogels en een schattig poesje! hoor het wel
ingeltje: jemig niet zo hard joh patroeschka: je minnaar advocaat...mwa vooruit jij vangt ehm nu maar wachten tot ze voorbij komt hihi
haha een hele dag al vast na toe maar waar de man advocaat van is een oranje gekleurde ford focus rijd een konijn, hond en een vogel huisdier heeft zo beter
Ik heb wel een konijn, vogel en hond (helaas eergisteren ingeslapen) gehad als huisdier, telt dat ook?
Ok, dan heb ik 'm gevangen. De bal is voor degene die: - wel eens in de Eifel (D) op vakantie is geweest (vertel er even bij hoe dat was, ben benieuwd); - een kitsch kitchen tafelzeil heeft; - een witte orhidee in huis heeft staan Pim
Ja, wij zijn vorige maand naar de Eifel geweest, het beviel heel goed. Was ook nog eens toen het zo lekker warm en zonnig was. Mooie omgeving, 3 uur rijden en je bent toch wel echt in het buitenland. Veel gewandeld met onze lieve hond, die toen nog niets mankeerde, maar helaas daarna ziek is geworden en wij onverwacht hebben moeten laten inslapen. In ieder geval een mooie herinnering aan de wandelingen daar. Weet je al waar je heen gaat in de Eifel? De bal is voor iemand die: - aan het Sonja Bakkeren is - klapkuiten heeft - 's nachts tandenknarst.