dat ik vraag van wie een kale,streepje of een matjes doos/poes heeft. Durfte niet te vragen, maar dacht van vraag het gewoon dus wie vang hem..... FF wat spannens vragen he.....
hahahah ik wil altijd streepje of kaal, maar van scheren krijg ik allllemaal rode bultjes dus nu heb ik een bossie...ghighi sowieso met je zwangere buik je poes terugvinden is moeilijk ahahhahahaha (nu we tóch bezig zijn )
@ ingeltje: mooie babykamer zeg! dat hebben jullie vlot gedaan Okay... de bal is voor: - iemand met een teef van een achterbuurvrouw - iemand met zijn/haar (schoon)ouders als buren - iemand die een zwarte muur in de slaapkamer heeft
wij wonen helaas langs mijn schoonouders de bal is voor iemand die wel eens is doorgereden nadat die ergens tegenaan is gereden in de winkel weleens een stellage heeft omgestoten met de auto weleens door rood is gereden.
ik ben weleens door rood gereden... wel eens helemaal per ongeluk, maar ook wel eens perongeluk met opzet zeg maar :s next: de bal is voor: - iemand die tulpen in huis heeft - iemand die gek is op gerbera's - iemand die de ABN als bank heeft
ABN-Amro als bank Stand in de mand en de bal is voor... iemand die ziek is, iemand die het huis al in paassfeer heeft, iemand die vanavond nog de keuken gaat schoonmaken
Ja ik heb vanmiddag paastakken neergezet. De keuken heb ik gelukkig al gedaan De bal is voor degene die: - in de ondernemingsraad van zijn werkgever zit - een Nespresso apparaat heeft - vetplanten heeft
Gevangen! heb bijna alleen maar vetplanten.. De bal is voor iemand die: - Een boxspring heeft - Waarvan de man nu ook PSV aan het kijken is - Een Fiat heeft
Hihi, ik hoor net van mijn vrouw dat ik haar fiat heb om te reageren! Dus... Gevangen! Stand in de mand en de bal is voor... iemand die criminal minds aan het kijken is, iemand die een hekel heeft aan voetbal, iemand die limonade aan het drinken is Groetjes, Didier
eeehm... de volgende... de bal is voor iemand: - die een rode bril draagt - die een rode trui draagt - die een rode onderbroek/string/boxer of BH draagt