Stand in de mand en de bal is voor... iemand die vandaag iets leuks heeft meegemaakt (vertel!), iemand die vandaag iets vervelends heeft meegemaakt (vertel!), iemand die vandaag niets heeft meegemaakt (hoe kan dat?) Groetjes, Didier
ik heb vandaag iets leuks meegemaakt... Mijn fiat 500 is binnengekomen bij de dealer...en die ga ik dinsdag ophalen! Ik heb hem dus even bekeken en ben helemaal blij nu! Ook heb ik iets vervelends meegemaakt... Mijn vriend zit namelijk tot en met vrijdag in duitsland, dus moest ik vanochtend afscheid van hem nemen... Dus 3 dagen volop zw pagina! Je moet alleen nog wel even vertellen waarom je de vorige gevangen had! okay... De bal is voor: - iemand die zo de hond nog uit moet laten - iemand die vandaag z'n auto in de prak gereden heeft - iemand die nooit ergens een pen kan vinden als je 'em nodig hebt
Gevangen! Ik ben altijd mijn pennen kwijt en de pennen die ik dan vind, schrijven niet (meer)... Even denken over een nieuwe...
De bal is voor iemand die: - een gouden tand heeft (ikzelf overigens niet hoor... ) - een gouden tientje bezit - een gouden horloge heeft (écht goud, niet goudkleurig of zo...)
VANG! ik heb een gouden tientje! en de bal is voor... ~iemand die elke dag stofzuigt ~iemand die elke dag afstoft ~iemand die elke dag dweilt
vang! stofzuig elke dag..... Moet eigenlijk wel met een kleintje. De bal is voor iemand die : - haar kindje ook bezig is met tandjes krijgen, - pap geeft aan haar kleine, - die ook al 3 poepluiers heeft gehad van morgen....
vang, pap, maar meestal alledrie en de bal is voor.. ~iemand die vandaag niet buitenshuis hoeft te werken ~iemand die de tv aan heeft staan ~iemand die teletubbieknuffels in huis heeft
ik heb lekker vakantie en ga straks even leuk winkelen. de bal is voor: - Iemand die dit weekend naar scheveningen gaat - iemand die wel eens in een nachtclub is geweest - Iemand die mannelijke striippers (ook) niks aan vind
Ik vind mannelijke strippers niks Uiteraard prefereer ik vrouwelijke strippers (nee hoor, doet me ook niets Nou ja, behalve als mijn vrouw het doet) Stand in de mand en de bal is voor iemand... die ook een kindje heeft waar de dokter naar de amandelen gaat kijken, die boos is op de zwemlera(a)r(es) van haar kind, die volgende week de tuin gaat renoveren Groetjes, Didier
mmmmm, ik heb alledrie, maar ik gok dat het valsspelen is als je de bal van je man vangt... 8) groetjes, lidwina
hij leert mijn meisjes niet goed zwemmen. en ze vinden het niet meer leuk nu. maar hoera! gevangen! (ben telkens net te laat met die man van mij ) stand in de mand en de bal is voor: iemand die spruitjes ook razend lekker vind 8) iemand die mij een lekker en redelijk makkelijk taartrecept kan vertellen 8) iemand die heeeeeeeel graag wil vangen