stand in de mand en de bal is voor: - iemand die in dezelfde maand als haar man/vriend jarig is - iemand die deze maand jarig is - iemand die vandaag jarig is
Ja, mijn man en ik zijn in dezelfde maand jarig: JULI! hij is nu voor: - iemand die ook dol is op de mona pudding (oh heerlijk en ze zijn in de aanbieding bij de AH en de Sanders, hihihi =P~ ) - iemand die een nieuwe laptop krijgt deze week - iemand die deze week is begonnen met bijvoeden (bij de kleine dan he! )
VANG! Ik ben dol op die puddingen! En de bal is voor: -iemand die het boekenweekgeschenk al in huis heeft -iemand die in de zomer bevalt (of bevallen is) -iemand die een hekel heeft aan koninginnedag
Ik heb een hekel aan koninginnendag! en de bal is voor... -iemand die vanavond broccoli eet -iemand die niet kan wachten tot de baby er eindelijk is - iemand die geen mobiele telefoon heeft
ok. VANG Ik kna niet wachten tot de baby er is! en de bal is voor: - iemand die huisvrouw is - iemand die 2 of meer huisdieren heeft - iemand die vanavond gaat winkelen
Ja vind ik ook haha, ik kon voor mijn zwangerschap ook al niet wachten tot de baby er was, dus nu is het helemaal erg haha
Vang ik heb meer dan 2 huisdieren.... de bal is voor iemand die: - ziek is vandaag, - haar kindje in de box heeft gezet, - spinazie gaat eten vanavond
ik snap er niets van, ben ZO dom vandaag. zou willen zweren dat er een paar minuten geleden alleen nog VANG stond zonder een nieuwe bal te gooien en de bal is voor ~iemand die vanavond pasta eet ~iemand die een rode auto heeft (gehad) ~iemand die niet kan wachten tot ie naar bed kan
de bal is voor iemand die: - ziek is vandaag, - haar kindje in de box heeft gezet, - spinazie gaat eten vanavond
Gevangen ben ziek thuis En de bal is voor: -Die ronde oorbellen in heeft -Een skinny spijkerbroek aan heeft -Een rode bos bloemen op tafel heeft staan
Ja heb hem weer... skinny jeans. Love them! Heb zelfs Noppies zwangerschaps skinny jeans gezien, dus die ga ik halen