ik vang hem weer.. ik heb bloemen in huis staan... en ik heb gisteren patat op en ik drink 2 liter cola p dag fout he dus ik vang hem weer... de bal is voor... -iemand die dol is op bloemkool -iemand die geen patat lust -iemand die vandaag iets slechts eett
hahahaa ik zit net al die merci chocolades naar binnen te werken... fout dus.. en echt ik lieg niet..
stand in de mand en de bal is voorrrrr... - degene die een grote auto bezit ( niet leasen). - familie in het buitenland heeft wonen - deze maand op vakantie gaat.
haha ben ik niet de enige in de morgen die al aan de chocoalde zit maar wat is een grote auto ; 0 wij hebben een opel vectra met een grote kont is dat ook goed scheids?!
haha shiitt even evrgeten ligt een gasttank in de kofferbak maar de kinderwagen past erin met de bak en al en ja 2 koffers gaat ook net wel maar wel dan 1 grote en 1 kleine dus ik pik gewoon stiekem de bal hihi de bal is voor -iemand de in een flat woont -iemand die niet werkt -iemand die net zoals ik vandaag een vreetkick heb
JA ik woon in een flat... de bal is voor - iemand die konijn heeft - iemand geen chocola lust - iemand die net zoals mij rookt
Ik heb konijnen. De bal is voor: - iemand die een rood tafelkleed heeft - iemand die een hond heeft - iemand met griep
kan ook weer niet hond hebben we niet meer helaas vorig jaar julie in laten slapen.. een rood tafelkleed ook niet en griep heb ik gelukkig bijna nooit hih dan maar weer samen zitten op de reserevebank dolphin
hihi maar ik heb wel een hondje me kleine boef haha die kruipt net als een hond en doet ook speelgoed in haar mond en gaat er dan mee rond kruipen haha maar dat is vals spelen dus wacht toch maar
Ja! Ik had 'm pas al gemist toen hij naar mijn naam gegooid werd, maar IK HEB EEN ROOD TAFELKLEED! ( nou ja, een rood soort loper voor op tafel, maar ik keur het toch goed!). Stand in de mand en de bal is voor: - iemand die in een provinciehoofdstad woont - iemand die binnenkort naar een popconcert gaat (en met binnenkort bedoel ik: de kaartjes al in huis heeft) - iemand die VANDAAG jarig is