En de bal is nu voor: - iemand net als ik werkt op een etage boven de 15 hoog - iemand die alle glossy magazines leuk vindt en ze verslindt (Glossy, BeauMonde, Star, etc) - iemand die net een nieuwe auto heeft (geen 2ehands)
Wij hebben een blauwe prius gekocht. vrijdag ophalen dus ..... oude prius gaat weg. De bal is voor iemand die : -een laptop heeft, - morgen vrij is van haar werk, - een verdrietig kindje heeft nu...
Vang. Laptop! En de bal is voor: - iemand die een abonnement op een krant heeft - iemand die de site zylom.nl kent -iemand die van spelltjes houd
Ja heb hem weer. Ken zylom (Eindhovens bedrijf van origine in laagdrempelige spelletjes) en ik hou van spelletjes, vooral Poker!
En de bal is nu voor iemand: - die ook echt geen zin meer heeft in werken - vanavond naar de bioscoop gaat - verslaafd is aan chips (alle soorten en maten)
(offtopic: geen zin meer in werk jannes? je bent opeens overa op deze site te bekennen ) bal voor: - rokers - persoon met een partner dat begin met de letter A - als je nu naar buiten kunt kijken
ja ik vang hem weer (idd geen zin meer in werk). Ik kan namelijk heel mooi naar buiten kijken vanaf de 17e verdieping over landerijen.
Nou mijn laatste bal voor vandaag: - iemand die met de trein naar huis moet - iemand die vanavond alleen moet eten - iemand die op zoek is naar een nieuw huis
vang! de laatste 2.. en de bal is voor ~iemand die alleen halal vlees eet ~iemand die ooit gerookt heeft ~iemand die een groentetuin heeft
mmff.. ik eet geen varkensvlees.. maar af en toe welk spekjes. (oftopic, is je kindje een jongen of een meisje? ik vond Hamza wel een meisjesnaam maar er zit sinds vandaag een jongetje op de psz waar ik werk die zo heet, nu weet ik het niet meer 8) )
jippie ik vang hem voor het eerst ik heb ooit 10 jaar gerookt. en in 1x gestopt ruim voor mijn zwangerschap. de bal is voor: iemand die: * slagwerker is (geweest). * een mint groene suzuki alto rijdt * waar de man de kleine vandaag van het kdv of psz haalt
Mag ik hem vangen? Mijn man haalt Simon straks op van het KDV! De bal is voor iemand die: - iemand uit Tilburg - iemand die aan de telefoon werkt - iemand die vanavond biertjes gaat drinken
hahaha ik weet niet eens wat een slagwerker is Rach, Hamza heeft een piemeltje tussen zijn benen is een typische jongensnaam, had er niet bij stilgestaan dat het voor jullie niet duidelijk zou zijn