@Popje, ja, ze zwemmen bij Schermer. Vanaf a.s. zaterdag gelukkig bij iemand anders. Dit was echt niet leuk voor ze. Verder wel een hele goede school hoor, maar deze docent was niet de onze. Groetjes, Didier
Hahah ja he! We hadden toen we verhuisd waren, dit kamertje gelijk al leuk opgeknapt, als logeerkamertje eigenlijk. Maar toen bedachten we ons dat het ook een leuke babykamer zou zijn! Toen paar weken geleden babykamer gevonden op Marktplaats en tadaaa! We zijn er klaar voor!
IK! Ik werk sinds 2 weken bij een technische helpdesk/klantenservice! Hoeraaaa! Ik mag weer eens (hoewel ik hem liever zou vangen voor de biertjes...oef!)
De bal is voor: - Iemand die iemand kent die Jan heet - Iemand die iemand kent die Kees heet - Iemand die iemand kent die Piet heet
jaa ik heb hem eindelijk de bal is voor..... *IEMAND die gaat sporten vanavond *IEMAND die in bad gaat vanavond * IEMAND die naar de sauna gaat vanavond succes
te laat. ik heb een oom piet en een oom kees en een oom jan maar geen bad, en sauna of sport zit ook niet in de planning dus.... wie?
ga dadelijk in bad! de bal is voor iemand die een broer en een zus heeft alle 4 de opa's en oma's nog heeft een zwarte auto heeft
Gevangen! (Wat een leuk spel dit trouwens! ) Ik heb een broer én een zus! De bal is voor iemand die: - deze maand naar een concert gaat - Leeuw als sterrenbeeld heeft - de helft is van een tweeling
De bal is voor iemand die: Zondag een verjaardag heeft Helemaal gek wordt van de Smurfenrage Vanavond boerenkool heeft gegeten
Gevangen! Wij vieren zondag de verjaardag van ons zoontje! Stand in de mand en de bal is voor... iemand die vannacht moet werken, iemand die meestal om 22 u. in bed ligt, iemand die meestal voor 7 u. opstaat. Groetjes, Didier
Stand in de mand en de bal is voor... ... iemand die ook een poezenmand aan de verwarming heeft hangen ... iemand die ook zin heeft om weer eens de slappe lach te krijgen ... iemand die ook vandaag heeft gesjanst met de postbode KOMTIE!