De bal is voor iemand die: zaterdag lekker gaat winkelen 2 goudvissen heeft aan het verbouwen is in huis
gevangen! wij zijn hier flink aan het verbouwen! de bal is voor iemand die altijd snel kan inslapen nog uren naar de wekker ligt te kijken 's nachts er altijd uit moet om te plassen
Gevangen! Ik kan altijd wel snel inslapen Stand in de mand en de bal is voor... iemand die een Boedhabeeld in de kamer heeft staan, iemand die aan het spijbelen is, iemand die volgende week ook een sollicitatiegesprek heeft Groetjes, Didier
de bal is voor iemand die: - nu ook haar kindje weg gaat brengen naar het KDV - Zo de badkamer gaat doen - Vanavond pizza gaat eten.
Gevangen! Jasmijn gaat over een minuutje of tien naar het kdv... De bal is voor iemand die: - Vandaag haar laatste werkdag heeft (bv door andere baan of zwangerschapsverlof...) - Een borstontsteking heeft - Net heeft ontbeten met cruesli of Special K van Kellogg's
Ik heb met cruesli en special K ontbeten, door elkaar, van allebei de laatste restjes. De bal is voor iemand die: - Smurfen spaart bij AH - stoelverwarming in de auto heeft - een gaatje in haar panty of sok heeft
En de bal is voor: - iemand die dit weekend een weekendje weg gaat - iemand die dit weekend gaat shoppen - iemand die dit weekend gaat uiteten Nou moet te doen zijn he...
de bal is voor... iemand die ook een zonnetje in de tuin heeft iemand waar het regent iemand waar het sneeuwt
ja ik vang hem wij hebben de zon in de tuin. de bal is voor iemand die: * de buikgriep heeft. * die een fotoshoot heeft van het weekend. * die vakantie heeft nu.