Jaaa fotoshoot, wel voor een ander, maar mijn man doet dit als hobby! En morgen hebben we weer een gezinnetje! iemand die vandaag een dansoptrden heeft óf gaat kijken!\ iemand die ook dol is op de yoghurt bosvruchtensultana's (yoghurt biscuits) van de aldi iemand die ook een (nieuwe) buell motor heeft, met de kleur oranje!
ik ga in juni pas naar een dansoptreden. van mijn meisjes. hoop dat ie dan al wel gevangen is, anders moet ik wel lang terugzoeken...
Ja ik kan hem vangen! Mijn zusje heeft vanmiddag een dansoptreden, daar ga ik naar kijken! En de bal is voor... Iemand die vanavond naar de bingo gaat Iemand die van gouden sieraden houdt Iemand die meestal boodschappen doet bij de Jumbo
uhm de bal is voor... iemand die zijn konijnenhok moet verschonen iemand die geen no claim terug krijgt iemand vandaag jarig is
Ja hier een konijntje die eigenlijk een schoon hok moet krijgen.....(hopelijk is het morgen droog... ) de bal is voor: -iemand die lekker vanmiddag met het gezinnetje thuis is.. -iemand die een Renault Megane station heeft -iemand die ook een man heeft die PS-verslaafd is
Ja wij zijn lekker met het gezinnetje thuis vanmiddag. De bal is voor iemand: die vandaag bloembollen geplant heeft bij wie het vandaag droog is die vandaag vergeperste jus d'orange opheeft