Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die geen chocolade lust. - Iemand die morgen moet werken. - Iemand die denkt dat ze zwanger is/of het zeker weet..
wie lust er nu geen chocolade (mijn meisjes allebei trouwens niet. zo raar hebben ze echt niet van mij 8) ) maar ik ben thuisblijfmama, dus ik werk altijd 8) geld zeker niet?
huishouden doen is ook werken, dus als je morgen je huishouden gaat doen mag je wat mij betreft vangen hoor . En idd geen chocolade lusten is wel heel vreemd! Leren ze vast nog wel!
Jaaa ik weet zeker dat ik zwanger ben De bal is voor: - Iemand die nu met de benen op de tafel ligt - Iemand die krullen heeft - Iemand die vandaag chinees heeft gegeten
ja.. 2 van de 3.. krullen en chinees de bal is voor iemand die -ook met een schuin oog tv kijkt -ook op msn zit -morgen vrij is
Ja, ik ben morgen vrij! De bal is voor iemand die: - Dit jaar al autopech heeft gehad - De planten regelmatig Pokon geeft - Zelden tot nooit voor de t.v. eet.
Wij eten nooit voor de tv..... de bal is voor iemand die verslaaft is aan: -dit spel http://www.addictinggames.com/.....equiz.html - seks, -TV kijken...
ow help hou op.. dat spel! ja, hier dus een echte addict.. kom niet verder bij 75 is dat geloof ik met die bom grrrr de bal is voor iemand die -gek is op sinas -(te) veel koffie drinkt -een theeleut is
Gevangen! ik drink te veel koffie. stand in de mand en de bal is voor... iemand die ook al een week heel slecht slaapt, iemand die een grote doos chocola in huis heeft, iemand die vanochtend visite krijgt
Gevangen! Er is hier altijd een grote doos chocola in huis (en die gaat ook altijd snel weer leeg ) De bal is voor..... -Iemand die een kat heeft -Iemand wiens partner deze week jarig is -Iemand die vandaag iets draagt waar de kleur groen in zit
ik ben gek op bloemen en snoepen bal voor: - iemand die nog niet gedoucht heeft vandaag - iemand die bruin haar heeft - iemand die een ring omheeft
Alle 3 eigenlijk, -moet nog douchen, - heb en ring om, - en heb bruinig haar.... De bal is voor iemand die zijn partner: - een eikel vind, - niet romantisch, - saai vind....
Alle 3 eigenlijk, -moet nog douchen, - heb en ring om, - en heb bruinig haar.... De bal is voor iemand die zijn partner: - een eikel vind, - niet romantisch, - saai vind....