gevangen, mijn vriend is echt A-Romantisch de bal is voor: iemand die net uit bed komt iemand die tussen de 20 en 25 jaar is iemand die een beugel heeft
Gevangen! Ik ben tussen de 20 en 25 De bal is voor iemand die een slecht humeur heeft. Voor iemand die deze dag weer besluit te gaan lijnen. Voor iemand die ontzettend vrolijk is.
De bal is voor: -Iemand die vanavond bij haar ouders gaat eten. -Iemand die vandaag aan de grote schoonmaak doet. -Iemand die katten en ratten heeft als huisdier.
Gevangen.. Ik heb 2 katten... De bal is voor... Iemand die verhalen schrijft Iemand die model is (geweest) Iemand die een Ford ka heeft..
ooHH nee ik zie het nu inderdaad. Katten EN ratten. ik dacht ''OF'' Ik mocht hem dus eigenlijk niet vangen
Ik vroeg of ik hem gevangen had, maar dan pak ik hem wel weer even terug. Ben nu beetje draad kwijt met welke bal ik moet vangen
We hadden een oogje toegedaan voor de ontbrekende ratten maar de bal hangt nog aan de horizon, wie vangt m?
Vang! Ik heb een grijze Ford KA! de bal is voor iemand die: * een oranje bank heeft * pas een nieuwe bank heeft * ook een stroomstoring heeft gehad vandaag
Yes yes hebbes! Wij hebben sinds kort een heeeerlijke bank! Nou komt ie... De bal is vooooooor: * iemand die op dit moment niet meer dan 10 cent in haar portemonnee heeft * iemand die al 3 dagen niet praat met haar vriend/man * iemand die een roze hyacint op haar grenen salontafel heeft staan