ja! heb geen cent in mijn portemonnee.. stand in de mand en de bal is voor iemand die: -niet uit heeft kunnen slapen -de was gaat doen vandaag -snel op vakantie gaat
Gevangen! Als ik van babyzwemmen terug kom, gaat er meteen een flinke was de machine in... De bal is voor iemand die: - een dochtertje heeft van bijna 15 maanden oud - bijna 14 weken zwanger is - nu tegen een blauwe lucht aankijkt...
Joepie, eindelijk weer eens gevangen! Hier zie ik een blauwe lucht! Stand in de mand en de bal is voor... iemand met een groen kleed, iemand met minstens 1 kindje, iemand met lamellen voor het keukenraam Groetjes, Didier
Ja hier 1 kindje (en een hele lieve )! Stand in de mand en de bal is voor... -Iemand die onlangs ook een lekke band had met de kinderwagen -Iemand die afgelopen week met de kinderwagen door de hondenpoep is gelopen - iemand die vandaag de 1ste echo heeft
Gevangen! Helaas ben ik afgelopen week door de hondepoep gereden met de kinderwagen... Bah! Fijn klusje voor manlief! de bal is voor iemand die: - met Pasen naar een woonboulevard gaat - vrijdag een verjaardagsfeestje heeft - veslaafd is aan het merk 'Rituals'
Nee, niks moeilijk aan. Wij hebben vrijdag een verjaardagsfeestje, ik weet alleen niet of we wel gaan. mag ik hem dan toch vangen? Of niet?
Ow okee, dan vang ik hem snel! Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand waar ook het zonnetje zo lekker de woonkamer in schijnt. - Iemand die nog geen ontbijt op heeft. - Iemand die nog in pyjama zit. Zo nu kijken wie er op mij lijkt! . Bij mij kloppen alle eisen! 8)
Ja! Hier schijnt het zonnetje lekker naar binnen! De bal is voor iemand die: - een griepje heeft - verslaafd is aan ATWT - 1 dag in de week werkt Helaas kloppen ze bij mij ook allemaal
hier lichtelijk grieperig! De bal is voor iemand die: -verslaafd is aan hyves -vanavond vis eet -fan is van Ruben Nikolaj
Ikke ! Ben verslaafd aan hyves en vind Ruben leuk haha De bal is voor 1 iemand die vandaag ook naar prenatal gaat 2 iemand die geen spruitjes lust 3 iemand die op huisnummer 26 woond
Gevangen! Ik lust geen spruitjes! Stand in de mand en de bal is voor... iemand die dit weekend paaseieren gaat zoeken of verstoppen, iemand die te weinig fruit eet, iemand die zin heeft in de winter Groetjes, Didier
Gevangen! Ik heb hier nog steeds appels op de schaal liggen van zaterdag, moet echt meer fruit gaan eten.... De bal is voor iemand die - net een nieuwe auto heeft gekocht - de planten nog water moet geven vandaag - een serre heeft aangebouwd thuis
Gevangen! Op woensdag is het bij ons planten-water-geven-dag en ik heb het nog niet gedaan... Moet nog gaan gebeuren dus! de bal is voor iemand die: - de Lama's in het echt heeft gezien - erg kan lachen om Youp van 't Hek - een bril draagt
ik houd van tekenfilm (vooral disney) - iemand die clowns ook iets engs vinden hebben - iemand die sowieso elk uur op zw. pagina zit overdag - iemand waarvan de man bijna altijd kookt