ik gooi m op naar iemand die - vandaag een sollicitatie heeft gehad - vanavond aardappelen vlees en groente eet - die een kindje van 12 of 16 of 18 maanden heeft vangen maar!
Gevangen! Ik heb vandaag een sollicitatiegesprek gehad én een kindje van 12 maanden én ik ga vanavond aardappelen, vlees en groenten eten (gourmetten) Stand in de mand en de bal is voor... iemand die baalt van haar werk, iemand die dagelijks minimaal 2 uur in de auto zit, iemand die in de zorg werkt Groetjes, Didier
Werk in de zorg. De bal is voor iemand die: - gisteren overgegeven heb - waarvan de man altijd nog in bed lig als de vrouw gaat werken - gisteravond wel erg vroeg naar bed ging, voor 9 uur Ik gooi nu!
Ja, hebbes, ik ben om 8 uur mn bed ik gekropen. Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die graag koekjes eet. - Iemand die graag 4 of meer kinderen zou willen / of al heeft. - Iemand met een zwarte auto. (de kleur zwart of zwart omdat ie niet is gewassen, dat mag je zelf kiezen )
Ja gevangen. Ik eet graag koekjes, wil graag 4 kinderen (maar man wil er max. 2) en we hebben een zwarte auto. De bal is voor: iemand die vanmiddag de hond uit moet laten iemand die vandaag een suikercurve moet houden iemand die vanmiddag gaat winkelen
Ik moest de hond uitlaten! hij is voor: - iemand die net ook gedweild heeft - iemand die geen smaakjes thee lust (ik ben er juist dol op) - iemand die om 16.00 uur bijna altijd een cup a soup eet, net als de reclame
Ik lust geen smaakjesthee, thee moet naar thee smaken en niet naar fruit ofzo. Als ik iets wil dat naar aardbei smaakt, neem ik wel een aardbei De bal is voor: --iemand die melk in zn thee drinkt --iemand die gekookte melk in zn koffie drinkt --iemand die geen thee én geen koffie drink
ik vang drink geen thee of koffie bleeh de bal is voor *iemand die nooit gtst kijkt *iemand die niet weet wat pasen betekent *iemand die het lekker weer vind
Jaaaa, het duurde even maar de bal is gevangen! Ik kijk nooit gtst. Overigens weet ik ook de betekenis van pasen niet, behalve paaseitjes verstoppen en de paashaas, maar dat is vast niet goed! Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die een hekel heeft aan kerst. - Iemand die nu al uitkijkt naar koninginnedag. - Iemand die vandaag of met pasen niet vrij is.
Gevangen! Ik heb een hekel aan kerst! Ben altijd blij als het voorbij is De bal is voor iemand die: * vandaag aan de ouders gaat vertellen dat ze opa/oma worden * vanavond patat eet * met de was bezig is
ik gooi m op naar iemand - waar het nu hagelt of regent - die zich gister ergens zeer aan heeft gedaan - vaak een potje rummikub doet
De bal is voor: iemand die met pasen een verjaardag heeft iemand die met pasen altijd een grote taart van zijn werkgever krijgt iemand die vandaag moet werken
Ja, mag vandaag werken (moet zelfs). De bal is voor iemand: die van z'n werkgever een chocolade ei krijgt of al heeft gekregen die vandaag verplicht vrij is vanwege goede vrijdag waarbij de zon fel schijnt en het toch regent
ik heb verplicht vrij! heb normaal gesproken al wel vrij op vrijdag, maar ik zou vandaag niet eens kunnen gaan werken i.v.m. Goede Vrijdag! Dus vandaag echt verplicht vrij! Voor de volgende die: - vanavond naar de kerk gaat ivm Goede Vrijdag - vanmiddag foto's wil gaan plakken - van wie de moeder/schoonmoeder gister jarig was Succes!
Ja hier mijn moeder was gister jarig.. Ik gooi hem naar iemand die - in de maand maart gaat trouwen of - uitgerekend is april of - in zuid holland woont......