De bal is voor iemand die: -> nu de griep te pakken heb, zoals ik. ->vanavond geen zin had om iets op tafel te zetten ->die met de pasen een advocaatsneeuwster gaat eten bij de koffie. Vangen maar!
Ja, gevangen ! Ik heb al een paar weken dat ik grieperig ben. Maar goed, de bal is voor iemand die: - Een chocoladepaasei heeft gekocht/gaat eten.. - In de zorg werkt.. - Die visite krijgt met de paasdagen.. Succes met vangen !
ik gooi m op naar iemand die - ooit aan haar oog is geopereerd - een beeld van een dier in haar huis of tuin heeft staan dat groter is dan 25 cm - niet goed is in de kaas snijden (als je met de kaasschaaf steeds van die irritante scheuren maakt, je kent dat wel)
Ja, een een hondenbeeld in huis en ook nog ergens een kip in de schuur geloof ik. En kaas snijden gaat hier ook niet altijd goed. De bal is voor iemand die: - Kan breien - Vandaag patat op heeft - Flapvoeten/eendenvoeten heeft
De bal is voor iemand die -vandaag eieren gaat schilderen -een man heeft die vanacht om 3 uur nog aan het gamen was -star trek fan is vangen maar!
jaa,a ik ga eieren schilderen! op mn werk vanavond met de kids stand in de mand en de bal is voor: - iemand die (ook) met de Pasen moet werken - iemand die denk dat Pasen het feest van de Paashaas is. - iemand die ook ontzettend blij is met de werkelijke betekenis van Pasen.. Ennnnn GOOI
Ben enorm blij en dankbaar met de echte betekenis van Pasen! HIJ LEEFT! Nu voor iemand die - zo boodschappen gaat doen bij de C1000 - met Pasen geen visite heeft gepland - uitzicht heeft op een witte auto
ik vang hem wel heb met pasen geen visite gepland de bal is voor -iemand die een dochter heeft -iemand die vanaovnd niks gaat doen -iemand die zaterdag als patat dag heeft
Ja, gevangen. Ik heb een dochter (zelfs twee!) En de bal is voor -iemand die vanavond nasi gaat eten -iemand die morgen gaat gourmetten -iemand die vandaag nog moet strijken
Ja, wij gaan morgen gourmetten. Heb al allemaal lekkere dingen in huis gehaald. De bal is voor degene die: -zelfbruinende creme gebruikt -hoofdpijn heeft -vanmiddag is geslaagd voor een witte linnen broek (nu nog mooi weer...) Pim
Yep hoofdpijn De bal is voor degene die -de dode bloemen in de vaas nog steeds niet heeft opgeruimd -op dit moment q-music luistert -de hond zo nog moet uitlaten
Owww die uitgebloeide tulpen stinken zelfs, ik ga ze hierna meteen wegdoen! Stand in de mand en de bal is voor... ... iemand die ook een huisdier heeft dat Joris heet (ons konijn) ... iemand die ook een huisdier heeft dat Teigetje / Tijgertje heet (onze kat) ... iemand die het belachelijk vindt dat een konijn Joris heet KOMTIE!
ik vind Joris niet echt een konijnennaam De bal is voor: -iemand die ook croissantjes met ham en kaas gaat maken met de Pasen -iemand die NIET naar de schoonouders gaat met pasen -iemand die zwanger is van de tweede
ik ga niet naar me schoonouders met pasen dus vang... de bal is voor -iemand die niet in uri geller geloof -iemand die gezond eet vandaag -iemand die een gekleurd huis heeft
Yep, gevangen! Ik geloof niet in Uri Geller! De bal is voor: 1) Iemand die over ongeveer een week kan gaan testen. 2) Iemand die met pasen naar een meubelboulevard of zoiets gaat. 3) Iemand die vanavond bij vrienden wat gaat drinken.