Kaartjes in huis voor de BSB -iemand die blond haar heeft. -iemand die een kindje rond de 7 maanden heeft - iemand die het huis grondig schoon heeft gemaakt
haha, ik heb het huis grondig schoongemaakt! - iemand die kriebels in de buik heeft - iemand die drie katten heeft - iemand die een tweeling heeft
ik ook trouwens Maar ik heb ook de kriebels.. Van het WEER helemaal happy de peppie Maar ik laat hem nu even door rollen
Jaaa ik heb kriebels in de buik (héhé) Stand en de bal die is voor: - roodharige - iemand waarvan de partner john heet - iemand met rode nagelak op
hihi, even snel een nagel gelakt! stand in de mand en de bal is voor.... -iemand met een ziek kindje thuis, -iemand die (normaal gesproken) een middagdutje doet, -iemand die (net als ik) een grote zak paaseitjes wil halen
jaaa ik vang hem ik wil ook een grote zak paaseitejs halen en dat ga ik vanmiddag doen ook en ik gooi de bal en die is voor -iemand die een boterham met kaas op heeft -iemand die deze week jarig is (man/kinderen mag ook) -iemand die een breedbeeld lcd tv heeft komt ie hooR! vangen maar
Gevangen! 2 van de 3 goed! Boterham met kaas op, Lidwina 9 februari jarig, Mirre (dochtertje) 17 februari jarig! Stand in de mand en de bal is voor.... iemand die k3 aan het kijken is, iemand die een hamster heeft, iemand die nog inbelt voor internet Groetjes, Didier
Yes, ik heb een breedbeeld LCD televisie! De bal is voor iemand die; - Gisteren met het mooi weer buiten een rosé gedronken heeft - Zwanger is van een tweeling - Laarzen aanheeft
Laarzen aan heeft... Kom ik over n half uur terug, ben ik gedouched en heb ik mn laarzen aan.. Dus meiden.. wel wachten hè..