Ja, hebbes, ik lust geen champignons. (kan er ook niet zo goed tegen ) Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand waar ook het zonnetje ineens schijnt, na al die regen! - Iemand die verslaafd is aan hyves. - Iemand met 4 of meer email adressen. En goooooooooooooooiiiiiiiiiiii!
Ik wil hem ook weleens vangen! Ik ben verslaafd aan hyves en het zonnetje schijnt! Stand in de mand en de bal is voor: - iemand die ook overtijd is - Iemand die ook gaat verbouwen - iemand die in de kinderopvang werkt
Ik vang 'm Ben overtijd, maar niet zwanger...gelukkig De boel is nog een beetje ontregeld En de bal is voor: - iemand die nog zo'n koelkast als beeldscherm heeft - iemand die de hele songtekst 'bubbly' van colbie caillait uit haar hoofd kent - iemand die ook de nokia n73 heeft
ehhh, koelkast? ik hoop maar dat je bedoelt zo' enorm beeldscherm, want iets anders kan ik me niet bedenken :-k ... vang!
stand in de mand en de bal is voor: iemand die net met de slee naar school is iemand die vanmorgen erg in de file heeft gestaan en nu stiekum op haar werk internet iemand die de kleden lekker in de sneeuw heeft gelegd, of dat nog gaat doen om eens goed op te frissen
Huh, de kleden? De vloerkleden ofzo? Dan word het toch kletsnat? Nouja, ik mag dus duidelijk niet vangen ben alleen erg nieuwschierig hoe je dit precies bedoeld .
De bal is nu al zo lang in de lucht. Denk dat ik hem maar vang..... En de bal is voor -iemand die zo naar het Nederlands Elftal gaat kijken -iemand die net naar Jong Oranje heeft gekeken -iemand die nu al aan de paprika chips zit
Vang! Ik heb naar Jong Oranje gekeken en ga zo ook naar het Nederlands Elftal kijken. De bal is voor * iemand die vandaag het haar geverfd heeft * iemand die vandaag een frikandel heeft gegeten * iemand die een gele auto heeft
hebbes, net frikandel op en hij was te moeilijk, sorry maar als je kleden in de sneeuw legt komen de polen omhoog en trekt het vuil er uit. moet je ze niet laten liggen terwijl het dooit, en met nat worden zou het als het goed is mee moeten vallen, alhoewel ik ze daarna vaak wel te drogen hang stand in de mand en de bal is voor: iemand met een vreetbui iemand die erg vroeg op moet morgen (voor 7.00 uur) iemand die niet kan slapen s'avonds gooi!
vang! Had vanavond een vreetbui Kan het nu gelukkig bedwingen. En de bal is voor *iemand die ballonnen in huis heeft hangen *iemand die morgen de weekendboodschappen gaat doen *iemand die geen wijn lust en....gooi!
yes heb em. lust echt geen wijn bleh.. de bal is voor iemand,die -cola light als favo drankje heeft -digitale tv heeft -een witte box heeft
Jaaaaaaaaa ik ben gek op cola light ! De bal is vooooooor : -Iemand die ook zo'n pijn in z'n nek heeft -iemand die een hekel aan voetbal heeft -iemand die net heeft gedoucht
ik vbang hem heb een hekel aan voetbal! de bal is voor -iemand waar dus de voetbal opstaat -iemand die moe is -iemand die GEEN huisdieren heeft
stand in de mand en de bal is voor: iemand die typt met twee vingers iemand die ook zo'n reuze dorst heeft maar te moe is om naar de keuken te lopen iemand die ongesteld is
Hahaha... Ik heb ook zo'n droge keel ! Even manlief liefdevol aankijken De bal is voor... -iemand die ook een wite hond heeft -iemand die rookt maar gaat stoppen -iemand die op dansles zit
ja voetbal nederland-oostenrijk en ik vang hem heb dorst maar te lui en mo om te lopen... en bloed nog van de curretga de bal is voor -iemand die zo naar bed gaat -iemand die alleen water drinkt -iemand die een kleurrijk huis heeft