de bal is voor iemand die -altijd naar Lost kijkt (en ook zo benieuwd is hoe het uiteindelijk eindigt) -net een broodje chocopasta heeft gegeten -drakenbeelden spaart vangen maar!
heb hem! kijk altijd naar lost én ik heb een broodje met chocopasta gegeten vandaag. de bal is voor iemand die: -een laptop heeft -een zwarte broek aan heeft -zaterdag naar de a.h is geweest wie vangt hem?
......(jaja, die appie heijn!) ....en de bal is voor, iemand met de cd van Mika iemand met een Ierse Wolfshond iemand die vanavond gaat kaasfonduen
Ja, ik heb de cd van Mika! Vond het echt een tegenvaller . Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die nog/al in pyjama zit. - Iemand die het koud heeft. - Iemand die jeuk op zijn/haar hoofd heeft. (nu zeker spontaan na dit gelezen te hebben )
ik had het gewoon koud, maar moest wel meteen krabben..nog strouwens (mijn man zit hard te lachen ) ik vind de cd trouwens geweldig! stand in de mand en de bal is voor: iemand wiens kinderen ook niet wilden tandan poetsen iemand die moe is iemand die op terschelling of vlieland op vakantie gaat gooi!
heb hem alweer gevangen hihi ben de hele dag al moe, de bal is voor -iemand die straks nog gaat douchen -iemand die honger heeft -iemand die morgen kan uitslapen gooi!
ik vang hem heb honger dus eet een chippie de bals iv oor *iemand die dit jjaar op vakantie gaan naar turkije *iemand die das je goed recht kijkt *iemand die lekker onder een dekentje ligt vangen maar
Gevangen, ik kan morgen uitslapen, ben lekker vrij De bal is voor iemand die: - Vannacht ook zonder vriend/man slaapt -Vandaag op bezoek is geweest bij ouders - Voor iemand die ook moe is en vroeg gaat slapen
Ja, vang, ik slaap vanacht zonder vriend. (wel een beetje een valse bal natuurlijk, omdat het eigenlijk voor afgelopen nacht bedoeld was ) Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die heel vaak op zijn/haar sokken/blote voeten naar buiten gaat. - Iemand die vandaag lekker in de tuin heeft gewerkt. - Iemand die vandaag zijn/haar auto gewassen heeft.
ja! sokken. om de bak buiten te zetten, om vuilnis weg te gooien enz.... stand in de mand en de bal is voor: iemand wiens kinderen niet willen slapen iemand die deze week naar de tandarts gaat iemand die een ander huis wil gooi!
Ja, gevangen. Mijn dochtertje ligt op dit moment te krijsen in haar wiegje En de bal is voor *iemand die vandaag lekker in de zon heeft gezeten *iemand die morgen een cadeautje moet kopen *iemand die nog de was moet opvouwen
Gevangen! Ik moet hier de was nog opvouwen! De bal is voor iemand die * net een frikandal speciaal op heeft * vandaag op kraamvisite is geweest * een groene fiets heeft En GOOI!
Helaas, ik krijg binnenkort wel mijn nieuwe (mint)groene mama-fiets binnen, maar heb nu nog alleen mijn gewone zwart met zilverkleurige fiets...
Ja! Gevangen! Mijn stapfiets is mosgroen! (en lelijk, maar dat was niet de vraag...) De bal is voor iemand die: - vandaag in een 1-april-mop is getrapt - rugby een gave sport vindt - 'het laatste offer' van Simone vd Vlugt heeft gelezen Gooi!
Jaaa, gevangen! Ik heb in één keer dat boek uitgelezen! Nou, stand in de mand en de bal is voooorrr.... Iemand die handdoeken op de verwarming heeft hangen om ze te drogen Iemand die blauwe sokken aanheeft Iemand die niet weet wat ie van het weekend gaat doen. Goooiiii , Selma2oo7
Ja, gevangen! Ik heb handdoeken over de verwarming hangen. De kinderen zijn in bad geweest, dus die moeten nu even drogen om daarna in de wasmand gegooid te kunnen worden En de bal is voor iemand die nooit een horloge draagt iemand die geen spaarlampen heeft iemand die morgen naar de kapper gaat en GOOI!
Hebbes! Ik draag nooit een horloge; kan niet ivm met mijn werk in het ziekenhuis; dan kan die alleen savonds en snacts aan De bal is voor iemand die desperate housewives kijkt een lekkere kop thee drinkt achter de laptop iemand die zijn pyama aan heeft