ff checken maar ik heb hem! ik zit net met een heerlijk kopje pepermuntthee achter de laptop! heerlijk. hhmm maar nu mag ik weer iets verzinnen, ff denken. de bal is voor diegene die: - ook een ducati monster heeft - met zijn tweeen op een fireblade de 260kmpu gehaald heeft - hoopt dat rossi lekker toch dit jaar weer wereldkampioen wordt ik zou zeggen vangen met zijn allen! joyce
Ja ikke! Was vroeger motorfan, maar wil zeker wel dat Valentino wint! (was voorheen de babynaam die we in gedachten hadden). Deze bal is voor iemand die Vanmiddag moet werken, Vaak vòòr 9en op bed ligt, T kraambed al heeft staan.
Jaa, dat ben ik! Ik moest vanmiddag werken, ben net terug eigenlijk. Ik gooi de bal op voor iemand die: - een helft van een tweeling is - moeder van een tweeling is - een tweeling in de familie heeft
Gevangen! Ik ben de helft van een tweeling. Ik heb een tweelingzus, reuzegezellig! De bal is voor iemand die: * ook steeds zo misselijk is * zo meteen lekker voetbal gaat kijken (arsenal-liverpool) * morgen pizza gaat eten En GOOI!
Stand in de mand en de bal is voor... ... iemand die ook gek is op andere talen (welke?) ... iemand die ook Nieuwgrieks spreekt ... iemand die ook Turks wil leren spreken. KOMTIE!
Jaja, gevangen... Ben gek op andere talen (leer zelfs een beetje koreaans van een moeder van een vriendinnetje van m'n dochter. Kunnen jullie het nog volgen? ) Ik zou ook wel Turks willen leren spreken, wel handig in het onderwijs tegenwoordig . Stand in de mand en de bal is voor... ...iemand die een kat/poes en een hond heeft ...iemand die twee paarden heeft ...iemand die zoveel (huis-)dieren heeft dat het er thuis op een dierentuin lijkt Komt-ie...
Hebbes! Wij hebben een Hond thuis Stand in de mand en de bal is voor.. ...Iemand die nu chips aan het eten is ...Iemand die vanavond pannenkoeken eet. ...Iemand die morgen all you need is love gaat kijken .........Vangen!
Hebbes Ik ga morgen All u need is love kijken of... iig opnemen ligt aan mijn mannetje. Stand in de mand en de bal die is voor: ...Iemand die nu het nieuws aan het luisteren is ...Iemand die zwanger is ...Iemand die ook Patricia heeft
IK ben zwanger...harstikke zelfs Ik vang je bal wel! Stand in de mand en de bal die is voor: ...Iemand die om 17.00 uur klaar is met werken. ...Iemand die teenslippers ook niet comfortabel vind. ...Iemand die ook Miranda heet 8)