1. ik hoef nog niet te werken. 2. Ik vind teenslippers heerlijk lopen/zitten. 3. Ik heet Hanneke! Nee, weer niet voor mij
Jaaa, teenslippers! Eindelijk eens En de bal is voor... - iemand die volgende week ook op kamp gaat - iemand die houdt van spruitjes - iemand die ook in 1976 is geboren
Gevangen! Ik vind spruitjes superlekker! De bal is voor iemand die: - PSV op heeft staan - vandaag de kattebak heeft verschoond - morgen een vrijdagmiddagborrel heeft Vangen maar!
Jeps, PSV staat hier er op... en de kattenbak moet eigenlijk schoon.. (had nog geen zin.. hihi..) oke, stand in de bal en de bal die is voor: - iemand die ook het liefste de hele dag op sloffen / sokken loopt - iemand die ook 25 is - iemand die ook 2 katten heeft
Ik vang hem weer! Ik heb 2 geweldige katten, een zwarte en een tijger. Heerlijke beesten! De bal is voor iemand die: - komend weekend een verjaardagsfeestje heeft - zaterdag gaat stappen - een sony-ericsson telefoon heeft GOOI!
Yep, hier eigenlijk dus zaterdag n verjaardagsfeest, maar kan niet heen wegens n LAN party (voor de duidelijkheid gezellig bij elkaar zitten en iedereen heeft zijn eigen computer mee om te gamen). Deze bal is voor iemand die; Een videocamera heeft, Lieve schoonouder(s) heeft, Gipsafdruk heeft van iets.
stand in de mand en de bal is voor: een man iemand die bloemen wil iemand die me het recept verteld van een lekker en makkelijk hapje voor verjaardag gooi!
Gevangen! Ik wil bloemen! En ga die straks halen! Stand in de mand en de bal is voor.. ..Iemand die nu nog aan het ontbijten is ..Iemand die een zoon heeft die 4 jaar is ..Iemand die een man heeft met de naam Peter Vangen!
gevangen ben nu aan het ontbijt stand in de mand en de bal is voor... iemand die in mei 26jaar word iemand die nu een granny smid zit te eten iemand die op 6 okt 2006 getrouwd is
ja, vang! Heb net zo'n lekkere appel op En de bal is voor iemand die nu met vijf kinderen in huis zit iemand die vanavond schoenen gaat kopen iemand die gewoon eens de bal wil vangen en...GOOI
dan hou ik me aanbevolen ik vang de bal een keer voor de verandering heb hem nog niet gevangen maar nu dus wel de bal is voor.... - iemand die dit jaar graag zwanger wil worden - iemand die graag televisie kijkt - iemand die net zoals ik zit te wachten op lekker weer
Jaaa ik wacht met smart op de zon, lekker naar buiten! De bal is voor iemand die; op vrijdag een halve dag werkt 1 zus én 1 broer heeft graag jus d'órange drinkt
Ja ik heb 1 zus en 1 broer... De bal is voor iemand die: -gek is op drop -ook bezig is om haar rijbewijs te halen -morgen naar de kapper gaat
ja ik ben bezig om me rijbewijs te halen haha hoe gaat het bij jou met lessen? - iemand die net ook naar sining bee heeft gekeken - iemand die wacht totdat de man/vriend thuis is van werken - iemand die morgen de stad in gaat
Ja, ik zit te wachten op mijn vriend! Hopen dat ie snel komt van ik ben doodop! Stand in de mand en de bal is voor iemand die: - morgen het huis een flinke beurt gaat geven. - morgen uit wil/gaat slapen. - in alleen ondergoed slaapt.
Bij mij gaat het goed. Woensdag mag ik al afrijden, tot dan heb ik nog 8uur les. Instucteur is heel erg tevreden, en geeft me een hele hoge kans om te slagen. Dus dat is altijd fijn. En bij jou? Ik vang gelijk, want ik ga morgen de stad in.. (singing bee heb ik niet gekeken maar opgenomen, en wacht wel tot mijn vriend thuis komt, maar die is niet werken maar zaalvoetballen ) oke next.. de bal is voor iemand: -met blauwe ogen -die moe is maar geen zin heeft om naar bed te gaan -die een zwarte bank heeft.