ja ik alle drie haha is je vriend nog aan het werk dan? die van mij wel die is om 12 uur klaar maar moet nog een uur rijden om hierheen te komen pfff - iemand die aan een kopje thee zit - die hart van nl aan het kijken is - die van het weekend nog gaat wandelen
haha ik heb geen zin om te slapen haha ja hier gaat het goed ik heb 15 april me theorie en maandag weer les. heb 4 uur les in de week ik neem even de andere wer van me over haha - iemand die aan een kopje thee zit - die hart van nl aan het kijken is - die van het weekend nog gaat wandelen
Hela hola, jullie hebben mijn bal overgeslagen! ik vang hem snel en gooi die van mij weer op! Ik ga nog wandelen van het weekend! Tenminste staat in de planning!
nee hoor kijk maar ja ik alle drie haha is je vriend nog aan het werk dan? die van mij wel die is om 12 uur klaar maar moet nog een uur rijden om hierheen te komen pfff - iemand die aan een kopje thee zit - die hart van nl aan het kijken is - die van het weekend nog gaat wandelen deze was voor jouw
Oww, sorry! Ik dacht dat jij ook die bal ving omdat je vriend aan het werk was! haha! Sorry! Ja, die van mij is ook aan het werk. Hoopte om 11 uur klaar te zijn, maar kan uitlopen en is nog een uurtje naar huis rijden. (tenzij hij het gaspendaal wat verder induwt, waar ie normaal ook geen problemen mee heeft ) Ik vang, ik ga nog wandelen. Stand in de mand en de bal is voor: - iemand die geen televisie heeft gekeken vanavond. - iemand die koude voeten heeft. - iemand die dol is op warme chocolademelk.
Jeps, gevangen! Mega koude voeten hier! (en lust ook wel erg graag warme chocomelk, het liefste met een flinke dot slagroom.. hihi..) Oke, stand in de bal en de bal die is voor: - iemand die ook geen drop lust, - iemand die ook morgen een slaapdienst heeft, - iemand die nu ook nog wakker is
Jaaaa, vang, ik ben nog wakker! Tenminste, dat geloof ik ! Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die niet kan slapen nu. - Iemand die zijn/haar haren nog nooit heeft geverfd/laten verven. - Iemand die nu ook nog steeds wacht tot haar vriend/man thuis komt! (grrrr, waar blijft ie! )
Ja! Ik vang hem! Ik kan niet slapen... Heb heerlijk geborreld vandaag, eerst op het werk, daarna met een vriendin en die is net weg... Nog ff forummen en dan maar eens naar bed... De bal is voor iemand die: - vandaag (edit: inmiddels gisteren, vrijdag dus!) in de file heeft gestaan met de koeien (bij Eindhoven) - binnenkort tante (of oom...) wordt - in Noord-Brabant woont GOOI!
Ja, gevangen! Ik word tante Mijn zus verwacht in november haar eerste kindje! En de bal is voor iemand die alleen thuis is iemand die geen fiets heeft iemand die nooit sokken draagt en gooi!
Gevangen! Ik heb géén fiets! Stand in de mand en de bal is voor...... ..Iemand die nooit hakken draagt ..Iemand die een donker groene slaapkamer heeft ..Iemand die vannacht om 3 uur wakker was Vangen!
Toeval Jolijn slaapt altijd door maar had om 3 uur gepoept.... En de bal is voor.... * iemand die vanavond uit eten gaat... * iemand die gek is op cappucino.... * iemand die 3 dochters heeft....
Ik ben gek op cappucino, vooral zelfgemaakte! Stand in de mand en de bal is voor... iemand die net van zwemles terug is, iemand die taarten gemaakt heeft vandaag, iemand die graag nachtdienst draait Groetjes, Didier
Ja! Ik! Ik mis mn nachtdiensten van mn oude werk (alarmcentrale) behoorlijk! Dat vond ik zo heerlijk.... lekker rustig en overdag lekker vrij EN extra betaald
Stand in de mand en de bal is voor... ... iemand die ook plantjes bij de AH in de aanbieding heeft gekocht voor in de tuin ... iemand bij wie de letter 's' het ook niet goed doet op de computer (of een andere letter) ... iemand die ook in een donkergrijze Punto rijdt KOMTIE!
Bij mij doet de 8 het niet goed op het toetsenbord De bal is voor iemand die: - die ook nog geen 3 maanden zwanger is - die ook net spaghetti heeft gegeten - die ook de was buiten heeft gehangen vandaag
Gevangen! Ik ben nog geen 3 maanden zwanger nu. De bal is voor iemand die: *vandaag in Leiden heeft gewinkeld * 2 poezen heeft * heel erg van chocola houdt En gooi!
Natuurlijk houd ik erg van chocola! Stand in de mand en de bal is voor... iemand die ook op visite wacht, iemand die deze maand jarig is (geweest), iemand die de tuin helemaal opknapt. Groetjes, Didier