Ja ik ben deze maand jarig de bal is voor iemand die.... -vandaag naar de kapper is geweest -in een stad woont -binnenkort gaat verhuizen
Gevangen ik woon in een stad! De bal is voor iemand die: -Uggs heeft -Vanavond ik hou van holland gaat kijken -Morgen naar het bos gaat met de hond
Vang! Ik zit nu naar ik hou van Holland te kijken (even reclame nu) En de bal is voor *iemand die vier kinderen heeft *iemand die in een Ford Ka rijdt *iemand die op vakantie naar een camping gaat En GOOI!
Yep gevangen! Wij zijn raskampeerders en gaan ook dit jaar weer. (misschien iets minder basic, omdat we nu een kleintje mee hebben )
Stand in de mand en de bal is voor... ... iemand die ook 2 jongere broers heeft ... iemand die ook rode banken in huis heeft ... iemand die ook nog geen enkel plan heeft voor morgen (zondag) KOMTIE!
Hebbes! Ik heb twee rode banken binnen staan! Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die vandaag ook de muur geplamuurd heeft - Iemand die vandaag ook kattenbakkorrels heeft gekocht - Iemand die vandaag ook kramp in zijn/haar rechterkuit had
JA! Gevangen! Ik had vandaag flinke kramp in rechterkuit . (tja...dat krijg je als je flink aan het shoppen bent ) Stand in de mand en de bal is voor: -iemand die net gekruide kippenpootjes heeft gegeten -iemand die morgen een verjaardag heeft van een familielid -iemand die vandaag positiekleding heeft gekocht En vangen maar!
Ja gevangen! Ik heb vandaag een positiebroek gekocht. En de bal is voor...... Iemand die net de hond heeft uitgelaten. Iemand die morgen naar de sauna gaat. Iemand die nu een zak chips leeg eet.
Ja gevangen! Ik heb net een zak naturel chips leeggeten haha. De bal is voor iemand die: -net een grote boodschap heeft gedaan -met een dekentje om op de bank zit/ligt -vandaag bij de hema een hotdog heeft gegeten En GOOI!
ik heb over het algemeen een dekentje op de bank liggen heerlijk vooral 's avonds alleen ligt hij op dit moment in de wasmachine - iemand die vandaag nog gaat wandelen (als het mooi weer is dan) - iemand waarvan de partner aan het werk is - iemand die van snoepen houd
Jaaa, vang! Ik voldoe aan alledrie de eisen! Overigens is jou bal volgens mij wel enigsinds een valse vang bal! Je moest mi zelf op de bank zitten/liggen met het dekentje om je heen . Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die ook vreselijk baalt dat zijn/haar, man/vriend/vrouw/vriendin vandaag moet werken. - Iemand waarbij ook het zonnetje lekker schijnt. - Iemand die ook nog lekker in pyjama zit!
aan de eerste 2 voldoe ik weer ik baal ongelovelijk dat me vriend aan het werk is :S pff hopelijk is hij een keer een weekend vrij - iemand die lekker aan een kopje thee zit - iemand die net ook ana de telefoon zat - iemand die ook jetix erop heeft staan
kop thee hier! iemand die deze week de muren gesaust heeft iemand die een tosti als ontbijt heeft gehad iemand die dit weekend chinees heeft gehaald/ gaat halen
Ja, vang! Ik zit nu lekker een tosti te eten! Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die (net als ik) nu nog steeds ik pyjama zit . - Iemand die (net als ik) koude voeten heeft. - Iemand die vandaag (net als wij) naar de stad gaat.
Ik heb dan wel geen pyjama aan, maar een kamerjas. Stand in de mand en de bal is voor... iemand die vandaag een buggy gaat kopen, iemand die vandaag 4 uur in de auto zit, iemand die taart als ontbijt heeft gehad. Groetjes, Didier
...... iemand die vandaag een buggy gaat kopen, en dat op zondag! [-X hihihi iemand die vandaag 4 uur in de auto zit, veel sterkte! iemand die taart als ontbijt heeft gehad. jammie!! =P~ Groetjes, Didier Helaas mag ik hem niet vangen!
Mag ik hem weer vangen? Wel he? Wij willen gaan kijken voor een paraplu-buggy. Orienteren, en misschien ook wel meteen kopen. Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die het goed kan vinden met zijn/haar schoonouders. - Iemand die buikpijn heeft. - Iemand die pas een nieuwe auto heeft gekocht/besteld.