JAAAA ik heb h'm eingelijk Ik kan heel goed opschieten met mijn schoonouders en mijn vriend met mijn ouders! Stand in de mand en de bal is voor..... - iemand die dit weekend getennist heeft - iemand die eigenlijk de tuin in moet, maar daar geen zin in heeft - iemand waarbij het thuis altijd een rommel is
hier idem dito! Wij kunnen ook prima met onze ouders/schoonouders opschieten. De bal van jou kan ik niet vangen. Tennissen kan ik niet, de tuin die doe ik gewoon nooit, en die laatste, gelukkig niet zeg! Pffff, ik zou gek worden! Doe mij maar alles netjes opgeruimd en aan kant.
die vang ik over het algemeen is het bij mij thuis altijd rommelig schoolboeken hier speelgoed daar hoort erbij maar goed vandaag gelijk maar eens opruimen in irriteer me er zelf aan - iemand die naar jetix aan het kijken is - iemand die zich verveelt - iemand die vanmiddag nog even lekker gaat slapen
Ja lekkerrrr..... straks nog even een middagdutje! Stand in de mand en de bal is voor... ... iemand die mij kan vertellen hoe ik makkelijk eigen video-opnamen kan knippen en plakken ... iemand die een supergezond en makkelijk recept voor mij heeft voor het avondeten met broccoli ... iemand die de gouden tip heeft voor een vakantiebestemming/locatie in Scandinavie (beeeeeeetje eigenbelang deze bal hihi) KOMTIE!
Ja, gevangen! Ga vanavond broccoli eten. Gewoon koken en er een kaassausje bij serveren. Moet je natuurlijk wel zo'n zakje in huis hebben waar je een kaassausje van kan maken en de bal is voor *iemand die de hik heeft *iemand die een blauwe broek aan heeft *iemand die zo een spelletje gaat doen En GOOI!
ik ga zo een spelletje doen. zodra formule 1 is afgelopen dan. - iemand die formule 1 aan het kijken is - iemand die aan het klussen is in huis - iemand die deze komende week vakantie heeft
Gevangen! Wij zijn formule 1 aan het kijken. De bal is voor: - iemand die geen mobiele telefoon heeft - iemand die op huisnummer 13 woont - iemand die morgen ook weer moet werken GOOI!
Ik heb hem! Ik moet morgen ook weer werken. Ben ziekjes geweest en heb mijn baas net gebeld dat ik morgen weer terug ben. Deze bal is voor: - iemand die (net als ik) over 2 dagen haar eisprong heeft; - iemand die (net als ik) haar NOD op 22 april heeft; - iemand die (net als ik) deze maand jarig is (geweest) GOOI!
Eh.. ik heb mn NOD tegenwoordig altijd, ideaal met spiraal telt dit ook? Deze bal is voor iemand die Géén schilderij in de kamer heeft hangen, Géén vaatwasser heeft of Géén kindje(s) meer wil
Ja gevangen! We hebben 2 kinderen en willen geen kindjes meer De bal is voor iemand - die vanavond pizza heeft gegeten - die vandaag een verjaardag had - wiens man morgen jarig is (de mijne! )
Ja, hier pizza gegeten! De bal is voor iemand die: * de was ook nog moet gaan opvouwen * het ook zo koud heeft steeds * vandaag ook de eerste nieuwe sportkrant heeft gelezen En... gooi!
Jeps, nog genoeg was te vouwen.. Oke, stand in de bal en de bal is voor: - iemand die ook verslaafd is aan de gilmore girls - iemand die ook niet van gekookte aardappels houd - iemand die vandaag en morgen ook vrij heeft GOOI!
Ja, ik heb vandaag en morgen vrij! Deze bal is voor iemand Wiens naam met n P begint (voor of achternaam) Wie vlees niet lekker vind Die niet van pasta's houd..
Joehoe ik vang de bal. Mijn naam begint met een P, Patricia! De bal is voor: ... Iemand die ook een Stafford heeft ... Iemand die in Brabant woont ... Iemand die ook parkieten heeft
wij wonen in brabant! de bal is voor iemand die een peugeot heeft een citroën heeft een mercedes heeft
Yep! Citroën c3 rijden wij. Eh deze is voor Iemand die spinnen niet eng vind Iemand die linksvoetig is Iemand die geen oorbellen draagt.