Gevangen! Ons draadloos netwerk is regelmatig de weg een beetje kwijt (al denk ik dat het aan de laptop ligt...) De bal is voor iemand die: - graag zelf banners maakt - woensdag naar de verloskundige moet - de pc niet open en bloot in de woonkamer heeft staan, maar netjes weggewerkt in een strakke kast... NB: Didier, ben jij een pogong aan het doen om je aantal berichtjes in een rap tempo omhoog te krijgen... ?
Nee hoor, mijn vrouw had écht dat liedje in haar hoofd. Als mijn naam onder een berichtje staat, heb ik het geschreven, als er geen naam onder staat, heeft Lidwina het (meestal) geschreven. Hééél soms, als ik haast heb, zet ik mijn naam er niet onder. Groetjes, Didier
Gevangen! moet woensdag naar de verloskundige normaal altijd op dinsdag maar dit keer dus niet Goooooit de bal heel hoog( om tijd te creeeren voor het bedenken wie mag vangen) -Een digitale camera heeft van Fujifilm -Dalijk toch maar weer naar bed gaat -Een bril draagt met alleen prisma glazen(dus geen sterkte) hhiihihi lang geleden dat ik heb meegedaan
gevangen ik ga zo nog even naar bed. - iemand die vandaag ook naar school is gegaan - iemand die heerlijk even het huis voor zich alleen heeft - iemand die donderdag naar de verloskundige moet
Jeps, hier heerlijk het huis voor me alleen! Stand in de bal en de bal die is voor: - iemand die vandaag ook tortellini gaat eten - iemand die drop ook vies vind (ja, blijft het proberen ) - iemand die ook naar de BBC aan het kijken is oke, goooooi!
gevangen ik vind drop ook vies de bal is voor iemand die jarig is vandaag zich ook zo beroerd voelt als ik vanavond niet kookt
Ja, vang! Ik kook vanavond niet! (we eten pizza ) Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die ook de tv aan heeft staan. - Iemand die nog naar de stad moet. - Iemand die nog in pyjama zit.
ik vang hem. heb de tv aan staan en ik moet eigenlijk ook nog naar de stad. moet een jas ruilen in een grotere maat. - iemand die chocolademelk drink - iemand die zin heeft aan patat - iemand die nog de afwas moet doen
Dat ik geloof ik ook wel, maar er stonden zeker 6 berichtjes van jullie achter elkaar op één pagina...
gevangen! heb altijd zin in patat de bal is voor: - een koopjesjager (iemand die hele dagen met zn neus in de folders zit om een goeie actie te vinden bijvoorbeeld) - die vandaag lekker in het zonnetje heeft gezeten - iemand die ook verkouden is
Ja! Ik heb vandaag heerlijk in het zonnetje gezeten, heb nu ook helemaal zin in nóg meer zon! De bal is voor iemand die: - nu naar de Coen & Sander Show luistert - vanavond speriebonen eet - deze zomer naar een festival gaat GOOI!
Ik neem aan dat het sperziebonen zijn, want dan heb ik 'm gevangen! Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die van crime-series houdt - Iemand die dvd's van crime-series koopt en spaart - Iemand die het leuk vindt om te laserquesten (is dat een werkwoord ) GOOOOOIIII!
Jaaaaaaaaa......crime-series favo hier! iemand die een speeltuintje "voor" het huis heeft staan (op bijv. een plein) iemand die vetplantjes voor het raam heeft staan iemand die een spiegel in de kamer heeft hangen! En GOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIII!
Hebbes! Heb een spiegel in de kamer hangen! iemand die geen koffie lust iemand die nooit lippenstift draagt iemand die een rode bank heeft
Hebbes! Ik heb én een rode bank én ik draag nooit lippenstift! De bal is voor iemand die: - aan het werk is - ook blij is dat Flinstering in de finale van 'Mijn tent is top' staat - vanochtend in de trein heeft gezeten GOOI!