Gevangen! Ik heb samen met een vriendin en Jasmijn een lekker stuk gewandeld en in één moeite door haar zoontje van school gehaald... De bal is voor iemand die: - Ook altijd van accessoires er minstens twee wil hebben omdat dat leuker staat... - Niet van chocolade houdt ( ) - Ook mega verkouden is
Gevangen! Ben erg verkouden, ook veel bloedneuzen. Vind chocolade nu echt niet lekker en idd in huis vind ik het leuk om 2 dezelfde dingen naast elkaar te hebben.
De bal is voor iemand die: -> vandaag hele dag gewerkt hebt ->gisteravond spaghetti op heb -> zondag moet werken Ik gooi.............................NU!
@Marielle: Ik eerst ook, maar mijn uitgerekende datum is verschoven naar de 20e september. Maarre... jij zit toch ook bij de septembermama's...?
Ja klopt, ben ik ook aangemeld, vind het alleen zo'n drama dat ik zoveel moet bijlezen iedere keer. En alleen berichtjes over mezelf is ook zo ego . Erg he.....
Joehoe! Heb vandaag gewerkt en moet zondag werken! De volgende is voor: iemand die niet weet wat ie wil iemand die het antwoord weet iemand die heel erg vaag is
YESSS! Gevangen... Hmm, ehm...wat wil ik nu? De bal is voor iemand die: - van paardrijden houdt. - vanavond gaat sporten - heel erg lenig is
Haha, even mezelf quoten. Maareh, dames toch...Een beetje fantasie . Die lenigheid hoeft niet alleen met spieren te zijn, he. Zo van ik kan de split ofzo Maar misschien ook in lenig denken (lenige hersenen). Ow enne paardrijden: Tja als je kijkt en het leuk vindt om te kijken is het toch ook goed. Ik vind het (soms) leuk om F1 te kijken, maar dat betekent nog niet dat ik dat doe. Zou wel eens willen, hoor . Kunnen jullie hier iets mee? Die bal komt steeds terug. Stuiterde vanochtend nog op m'n hoofd omdat ik niet zat op te letten. (just kidding, right )
Ook met veel fantasie houd ik niet van paardrijden en ga ik vandaag niets meer doen dat ik ook maar in de verste verte met sport kan associëren. Maar natuurlijk heb ik wél heel lenige hersens (en misschien ook nog wel wat andere lichaamsdelen... ) Zal ik dan maar vangen...? De bal is voor iemand die: - Hoopt dat ze morgen een beter humeur heeft dan vandaag... - Morgen gaat shoppen voor gordijnen - Vandaag autopech heeft gehad
ik vang hem ik hoop echt dat mijn humeur beter is morgen. de bal is voor iemand: - die net verse vis heeft gekocht. - die verlangd naar zijn bed of - geen zin in heeft om te koken.
Heb m weer gevangen...! Ik heb geen zin om te koken, en ga dat vandaag dus echt niet doen! Wij gaan lekker wat halen. Stand in de mand en de bal is voor... ..Iemand die morgen uit eten gaat alleen met je man/vriend ..Iemand die vandaag een halsband voor een hond heeft gekocht ..Iemand die vandaag een dood beest op de weg heeft zien liggen Vangen maar..!
Eeeuuuw, getver ja, dode beesten echt een heleboel! Even naar Nijmegen op en neer maar echt niet te geloven hoeveel er liggen! Zielig hoor! Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die niet naar buiten is geweest vandaag met dit heerlijke weer. - Iemand die altijd heimwee krijgt op vakantie. - Iemand die nodig de auto moet wassen.
Ja ikke, heb vreselijke heimwee altijd. Vroeger al met schoolkamp, werd ik later gebracht want had daardoor altijd enorme buikpijn en wilde niet. Heb t nu nog hoor, 10 dagen weg vind ik meer dan genoeg. Enneh onze auto mag wel n soppie gebruiken , wie biedt zich aan? hihi Deze bal is voor iemand die Vanaaf ook pizza heeft gegeten Een leeslampje bij de comp heeft staan Nog niet gedouched heeft vandaag (zo meteen hoor)