nee marsab..soms worden dingen onverwacht populair..ik merk bij mezelf dat het licht verslavend wordt enne..mijn man heeft in de tuin geklust en ik heb gekeken, telt dat ook lidwina?
moeilijk hoor judith, je voldoet als je tenminste een keer koffie of thee of zo iets hebt gebracht of je hebt een dingetje aangegeven (geef me die snoeischaar eens...) of je hebt commentaar gehad op het werk
JA! Dan vang ik 'm! Bedankt voor je flexibiliteit! Heb koffie gebracht, een trui aangegeven en commentaar geleverd haha! Ik ga m weer doorgooien! Even wat leuks bedenken
Stand in de mand en de bal is voor: -iemand die vijf kinderen heeft of een gezin kent met vijf kinderen (en hoe heten ze?) -iemand die wel s een koe gemolken heeft (geinspireerd op boer zoekt vrouw) - iemand die tenensokken heeft (kennen jullie toch wel, sokken met van die losse tenen..) Vangen maar!
ik vang hem! ik kom uit een gezin van 6 meiden de namen van oud naar jong marielle, angela, chantal dan ik natasja, jessica en de jongste ivanka.. en als het moet nog 4 stiefzussen dus neem aan dat he goed is en dan ga ik hem gooien de bal is voor -iemand de verslaafs is aan het spel bubbles op internet -iemand waarvan de vriend/man nu achter de spelcomputer zit (welke en wat) -iemand die op vakantie gaat naar turkije (Waarheen?) vangen maar!
nou natassie snel hoor! toch niet voor niks dat je hier zo vaak checkt! ik voldoe niet aan je eisen, dus wacht ik morgen maar even af..weet niet of ie vanavond nog gevangen wordt..ik ga nr bed weltrusten!
De bal is voor iemand; - Die een broer én een zus heeft - Nu zwanger is van een meisje - In haar pyama achter de pc zit
Ik heb n broertje en n zusje mag dat ook? Deze bal is voor iemand die niet vòòr 11 uur in bed ligt Die blind kan typen met 10 vingers Die hier NIET elke dag/uur/minuut kijkt!
ik vamg hem ik lig niet voor elf uur op bed en kan blind typen met 10 vingeers... ik kijk hier alleen wel heeeeel vaak maar aghh 2 van de 43 is goed deze bal is voor: -iemand die wel eens in aanraking is gekomen met de politie (voor wat? ) -iemand die een mamafiets heeft.. (welk merk ) -iemand die aan de diaree is nou okee vangen maar!
Ik heb hem gevangen! Ik ben in aanraking gekomen met de politie toen ik aangifte deed van diefstal van mijn fiets . Stand in de mand en de bal is voor... iemand die vóór 23 u. in bed ligt , iemand die nu friends aan het kijken is, iemand die een walkman heeft Groetjes, Didier
Beetje laat maar heb hem gevangen. Moest even zoeken in het donker Ik heb nog steeds een walkman en eens in de zoveel tijd gebruik ik hem ook nog \/ Stand in de mand en de bal is voor..... Iemand die morgen naar de huishoud/9maandenbeurs gaat. Iemand die in december jarig is. Iemand die je dag en nacht wakker kan makan voor ijs.
gevangen! ik ga naar de huishoudbeurs de bal is voor: - iemand die elke dag stofzuigt - iemand die een kapotte fiets heeft - iemand die in de MMM zit
Mijn band is lek, dus ik heb hem gevangen! Stand in de mand en de bal is voor... iemand die een ziekig kindje thuis heeft, iemand die dierendokter Tom aan het kijken is, iemand die vannacht wakker was omdat haar (zijn) kind huilde Groetjes, Didier
iemand die vannacht wakker was omdat haar (zijn) kind huilde! Dat ben ik ! Stand in de mand en de bal is voor......... - iemand die een bos witte tulpen in huis heeft. - iemand die werkt al verpleegkundige. - iemand die zijn/haar tanden poetst met Prodent!