Gevangen! Ik heb nachtdienst. Stand in de mand en de bal is voor... iemand die slaap heeft, iemand die over twee weken in Frankrijk is, iemand die baalt van de afstand tussen werk en thuis Groetjes, Didier
Gevangen ik baal van de afstand tussen thuis en werk! Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die net als ik vandaag moet werken. - Iemand die schoonmaakwoede heeft. - Iemand die net een positieve test heeft gehad Fijne dag!
*vang!* Mijntes! Ik moest vandaag werken, heb absoluut de poetswoede te pakken en misshcien morgen een posi test. stand in de mand en de bal die is voorrrrrr.... - Iemand die een kat heeft - Iemand die op dit moment muziek aan heeft staan - Iemand die het afgelopen half uur een telefoontje heeft gehad.
JA! Ik heb muziek aan staan, een heerlijk nummer van Ciara. Ik gooi de bal weer op, dit keer voor... - iemand wier naam een Z heeft; - iemand wier straatnaam een Z heeft; - iemand wier plaatsnaam een Z heeft; (de Z hoeft niet vooraan te staan)
Gevangen! Zeg lekker niet waarom (niet stiekem onder mijn avatar kijken 8-[ ) Stand in de mand en de bal is voor... iemand die zijn/haar auto deze week voor de apk moet wegbrengen, iemand die vandaag naar het strand is geweest, iemand die géén voetbal heeft gekeken of geluisterd. Groetjes, Didier
Gevangen! Ik heb geen voetbal gekeken of geluisterd (goddank) De bal is voor: -iemand die net friet speciaal heeft gegeten -iemand die vandaag heerlijk heeft gewandeld -iemand die vandaag vroeg naar bed gaat En GOOI..!
Gevangen! Vandaag heerlijk over het strand gewandeld Stand in de mand en de bal is voor... iemand die dit weekend bij zijn/ haar schoonouders heeft gelogeerd, iemand die moe is, iemand die een goede massage wil van haar man
Gevangen! Ik wil wel een goede massage van mijn man haha. De bal is voor: -iemand die nu tv aan het kijken is -iemand die vanavond lost gaat kijken -iemand die net een nieuw huisdier heeft
Wij hebben net een konijntje gekocht van Fur real, maar dat is natuurlijk niet echt. Ik moet hem laten gaan.
ik ga vanavond weer lost kijken! de bal is voor iemand die: -popcorn aan het eten is -volgende week een solicitatiegesprek heeft -de auto naar de garage moet brengen gooi!
*vang* onze versnellingsbak is lek, en dat is behoorlijk balen! De bal die is voor... - Iemand die net onder de douche weg komt. - Iemand die recentelijk in een goed boek begonnen is. - Iemand die rietjes in huis heeft. *gooi!*
Vang! Ik heb rietjes in huis, hele vrolijke gekleurde! De bal is voor iemand die: - morgen vrij is, maar normaal wel werkt op maandag - de frituurpan moet schoonmaken - vannacht zonder mannetje moet slapen GOOI!
gevangen! ik moet nodig de frituurpan schoonmaken De bal is voor iemand die: -vandaag ook de sleutel krijgt van zijn nieuwe huisje -net als ik in de schoonmaak werk -die ook een dochter heeft van 10 jaar oud goooooooiiiiiiiii
Nog niemand gevangen? Dan vang ik! Ik heb een dochter van 10 jaar. De bal is voor iemand... - die een zoontje heeft van 1 jaar - die zo hntm (hollands next topmodel) gaat kijken - die morgen vrij is en gaat genieten van het heerlijke weer!
Ja, vang, ik ben morgen vrij, en ga genieten van het mooie weer! (eerst natuurlijk even afwachten of het wel mooi weer word) Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die moe is en wel naar bed zou willen. - Iemand die vandaag heeft gewerkt. - Iemand die deze week naar een verjaardag moet.