Oke dan vang ik hem maar De bal is voor iemand - die een nieuwe baan heeft - die zo haar kleintje in bed gaat stoppen - die geniet van het heerlijke weer!
JAAAAAH EINDELIJK! Ik geniet van het heerlijke weer. Ik zit lekker met m'n laptop in de tuin De bal is voor iemand die: - in de meivakantie op vakantie gaat - na het 'zonnen' van vandaag al een aardig kleurtje heeft - eigenlijk het huishouden moet doen, maar lekker in de tuin zit GOOOOIIIII
ja ikk vang hem! ik ga de 2de week naar slagharen! - de bal is voor iemand die: - otje wil feliciteren met een baan waar ze zo lang op heeft gewacht! - die nog 1 dag of nacht moet werken voor dat het vakantie is - die frites gaat eten.
ik heb hem! ik wil otje feliciteren en de bal die is voorr. iemand die weet hoe een maan steen werkt? zo jaa pb mij hihi. iemand met een zwak voor zielige dieren. iemand die graag naar oostenrijk gaat. goooiiiii..
Gevangen! (eindelijk weer...) Ik heb een zwak voor zielige dieren.... (ben zowiezo super gek van dieren) De bal is voor... -iemand die morgen verf gaat kopen -iemand die vandaag ook in de file heeft gestaan -iemand die niet van 'op bed liggen' houd. Ik gooi hem nu...!
Ik heb hem ! Ik hou ook niet van op bed liggen ! overdag tenminste De bal is voor - Iemand die vanavond ook patat heeft - Iemand wiens voornaam met een E begint. - Iemand die ook een bruine labrador heeft. * Gooi *
dan van ik want ik eet friet. de bal is voor: - die een haarband draagt - die van soap series houd. - waarvan het kindje graag naar babay tv kijkt.
Gevangen! Mijn kindjes kijken alledrie graag naar baby tv Stand in de mand en de bal is voor... iemand die met ouderen werkt, iemand die graag een andere baan zou hebben, iemand die vannacht haar laatste nachtdienst heeft Groetjes, Didier
jep ik vang hem! het is mijn laatste nacht en ik werk met ouderen (verpleeghuis) de bal is voor iemand die: - nu graag zou willen slapen. - die ontzettend veel spierpijn heeft - verslaafd is aan dit forum.
Gevangen! Ik zou graag willen slapen én ben verslaafd aan dit forum Stand in de mand en de bal is voor... iemand die vandaag naar een lintjes-uitreiking gaat, iemand die vandaag overdag slaapt, iemand die geniet van de vogeltjes Groetjes, Didier
Vang, ik geniet van de vogeltjes. Het is hier heerlijk stil in huis! Ik hoor alleen de vogeltjes buiten (en gezoem van de computer, en gerammel op het toetsenbord ) Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die bijna afgewerkt is. - Iemand die zo naar zijn/haar werk gaat. - Iemand die na vandaag vakantie heeft!
Ja gevangen! Ik heb na vandaag lekker 2 weken vakantie! De bal is voor iemand die: * vandaag ziek is * straks de weekendboodschappen gaat doen * vanavond naar een bruilift gaat En gooi!
boodschappen hier! iemand die een nieuwe bril besteld heeft iemand die gebruik maakt van de mama kortingsdagen van prenatal (20%) iemand die zijn/ haar bed heeft verschoond vandaag! Gooooooooooooooooooi
Jaaa ik heb vanmorgen mijn bed verschoont! En de bal is voor.... *iemand die aan de lijn doet. * iemand die naar de kinderboerderij gaat. *iemand die niet van de winter houd.
Jaaa, ik hou echt niet van de winter vind t vreselijk! Deze bal is voor iemand die Veel verstand heeft van computers Vanmiddag moet werken Nog n afspraak moet maken bij de tandarts wat eigenlijk allang moest
Ik vang Doet me even heel ergens aan denken De bal is voor iemand - die vanmiddag gaat shoppen - die vanavond pizza eet - wiens man morgenavond niet thuis is eeeennnn.... goooooooooooooooooooooi!