JAAAAAAAHH! Gevangen Ik ga vandaag weer lekker pizza eten en misschien nog even shoppen . De bal is voor iemand die: - vandaag haar haar gaat verven - de hele dag door thee drinkt - verslaafd is aan chocolade GOOOOOIIII
*zet kopje thee opzij* *vangt bal* Mijntes! De bal die is voor... - Iemand wiens fiets of auto kapot is. - Iemand die de afgelopen week nog een bordspelletje gespeeld heeft. - Iemand die een fruitboom in de tuin heeft. *gooit bal*
JAAAAH ik vang'm alweer . Bordspel. Kolonisten (als ik even niet op internet zit, haha). De bal is voor iemand die: - altijd koude voeten heeft (net als ik). - in de meivakantie een weekje weggaat. - de vlag uithangt tijdens koninginnedag Komt-ie: GOOOOIII
Joepie, ik kan m nog vangen ook! Want ik heb altijd koude voeten EN ik ga weg in de meivakantie Stand in de mand en de bal is voor... ... iemand die ook Azraels van de AH-smurfencollectie heeft gespaard ... iemand die zich ook al zit te verheugen op de vrijmibo ... iemand die binnenkort ook naar Cirque du Soleil gaat KOMTIE!
Ja! Ik verheug me erg op de vrijmibo! Vooral omdat de baas weg is vanmiddag en we misschien wel wat eerder kunnen beginnen... De bal is voor iemand die: - een broodje met geitenkaas heeft gegeten vandaag - deze zomer gaat kamperen - net heeft gerookt
HEBBES! Ik zojuist een warm broodje met geitenkaas, honing en bieslook op, mmmmm! Stand in de mand en de bal is voor... ... iemand die altijd met potlood schrijft ... iemand die altijd met vulpen schrijft ... iemand die eigenlijk nooit meer schrijft, maar alleen nog maar typt. KOMTIE!
Ik typ voornamelijk (hoe kan het ook anders, ik ben secretaresse ) Ik gooi de bal weer in de lucht. Hij is voor iemand die: - net als ik zin heeft in het weekend - volgende week op vakantie is - naar een Vrijmarkt gaat op Koninginnedag
gevangen! Ik heb altijd zin in het weekend... De bal is voor iemand die: - lime-kleurige accessoires in de woonkamer heeft staan - twee goudvissen in een kom heeft én een kat met erg veel interesse in die kom... - na de bevalling nooit meer strings heeft gedragen
Gevangen! Draag nu zo'n 8 maanden nooit meer strings... Ze liggen te verpieteren in de la! De bal is voor iemand die: - nu aan het werk is - lesgeeft op een school - géén Hyves-profiel heeft GOOI!
Uh... Ik ben nu eigenlijk aan het werk... Ben hier dus een beetje stiekem... Ik gooi hem dus maar weer de lucht in: Hij is voor iemand die: - woensdag voor de TV zit om de koningin en haar gevolg te zien - woensdag jarig is - volgende week vrijdag een vrije dag heeft (en dus een heel lang weekend heeft)
Gevangen! Ik heb vanmorgen verlof aangevraagd voor vrijdag, nu maar hopen dat ik het ook krijg (zal wel...) De bal is voor iemand die: - In juni ook naar Griekenland op vakantie gaat - In mei ook tante wordt - In september ook (weer) mama wordt
Ik mag hem weer vangen, als het goed is word ik rond 21 mei voor de eerste keer mama! Mijn kleine broertje wordt dan papa van een dochtertje! De bal is voor iemand die: - een zwarte agenda heeft - vandaag nog met de trein gaat reizen of dit al heeft gedaan - nog geen idee heeft wat hij/zij gaan doen vanavond GOOI!
Je bedoelt dat je tante wordt wanneer je broertje papa wordt... Op mijn werk heb ik een zwarte agenda, dus mag ik jouw bal vangen! De bal is voor iemand die: - 'Stiekem' op zoek is naar een andere baan - Al eens zwanger en met een dikke buik tóch die nieuwe baan kreeg - Dit jaar ook het personeelsreisje moet missen (dat van ons vindt half september plaats en gaat naar Madrid. Drie keer raden wat er dan op mijn agenda staat... )
VANG! Ik ben 'stiekem' op zoek naar een andere baan. Ik zal er verder niet al te veel over uitwijden, maar goed.. als ik iets beters kan krijgen dan doe ik het meteen. De bal is voor... - iemand die een groene auto heeft; - iemand die een groene tandenborstel heeft; - iemand die iets groens aan heeft vandaag.
wij hebben een groene auto! de bal is voor: - iemand die dit weekend én koninginnedag moet werken - iemand die ook een hele dode plant nog steeds heeft staan - iemand die ook blond effe bijkletsen servies spaart ennnnnnnnnn VANG
Ja, vang, ik heb een hele dode plant staan. Ik weet niet wat ermee gebeurd is maar onze cactus heeft het begeven (best knap al zeg ik het zelf) Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die voorlopig geen vakantie heeft. - Iemand die nu ook lekker in pyama achter de computer zit. - Iemand die wel een broodje oid zou lusten!