Alweer! Ik heb geen spaarlampen -iemand die vandaag het balkon heeft opgeruimd -iemand die vandaag de bedden heeft verschoond -iemand die vandaag heeft gestofzuigd
Vang ik draag nooit een horloge, daar heb je toch een mobiele telefoon voor? En wij hebben geen spaarlampen (heel slecht, maar ik spaar batterijen van een horloge uit) Haha, ik was te laat, maar goed dat ik vandaag de bedden verschoont heb, doe ik meestal op zondag. (soms is het maandag,soms zaterdag) Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die ook een hekel heeft aan barbeqeuen (zie je ik kan het woord niet eens schrijven, zo een hekel heb ik er aan ) - Iemand die verbrand is. - Iemand die moe is, en wel een dutje zou willen doen.
Sorry, kan em alweer vangen Heb echt een enorme hekel aan bbq! Vind het niet lekker en het stinkt ook nog es -iemand die z'n benen epileert -iemand die moet plassen maar geen zin heeft om naar de wc te gaan -iemand die de wasdroger moet uitruimen maar daar ook geen zin in heeft
Stand in de mand en de bal is voor: - iemand die vanaaf gooise vrouwen gaat kijken - Iemand die heerlijk in het sjonnetje heeft gezeten vandaag - Iemand met meer dan 5 huisdieren
gevangen ik ga in het zonnetje zitten tis hier 7.22 en ik wou dta ik gooische vrouwen kon zien de bal is voor iemand die: - ook morgen naar het postkantoor moet - gister ook ij s heeft gegeten - ook fgelopen week naar de kapper is geweest
Gevangen! Ik ben gister naar de kapper geweest. Stand in de mand en de bal is voor......: -iemand die vandaag zonnebrand heeft moeten smeren -iemand die zo friet gaat halen -iemand die morgen vrij heeft En......GOOI!
Morgen vrij! iemand die the ghost whisperer gaat kijken vanaaf iemand die 6 zwarte leren stoelen heeft iemand die zich vandaag niet heeft opgemaakt (make-up draagt)
Ja gevangen! Ik ga vanavond ghost whisperer kijken en heb me vandaag niet opgemaakt. Stand in de mand en de bal is voor: -iemand die heerlijk heeft genoten van dit mooie weer vandaag -iemand die morgen gaat shoppen -iemand die binnenkort hoognodig nieuw bestek moet halen *GOOI!*
ik heb genoten! de bal die is voor: iemand die van de boerderij komt. iemand die de woonkamer zat is. iemand die die een beetje lui is vandaag gooiii
woonkamer zat! maar tis niet anders stand in de mand en de bal is voor: iemand met veel binnenloop iemand die te moe is om naar bed te gaan iemand die ook geen moer begrijpt van hyves gooi!
JAAAAAAAHHH, gevangen! Eh...'t Is dan wel weer ochtend, maar ik was gisterenavond en vannacht zo moe dat ik niet kon slapen. Heb tot half vier wakker gelegen en door het huis gespookt . De bal is voor iemand die: - vandaag door de regen moet fietsen/ heeft gefietste. - een kapotte auto heeft en dus overal naartoe moet fietsen. - niet graag een regenpak op de fiets aanheeft. GOOOOIIII!
vang. ik haat een regenpak ik word nog liever nat dan met zo'n ding aan te gaan fietsen.. de bal is voor iemand die: - nog niet gegeten heeft - lekker met de kids thuis zit in pyama - een man heeft die vanavond gaat biljarten
yep hier! de bal is voor iemand die: -zin heeft in koninginnedag -de griep heeft -zwanger is van n tweeling
Gevangen! Ik heb erg veel zin in Koniniginnedag! De bal is voor iemand die: * straks boodschappen gaat doen * ook nodig de kamer op moet ruimen * een bruine hond heeft En ... GOOI!
GEVANGEN! Straks boodschappen doen De bal is voor iemand die: *Kat/poes nog moet voeren *Badkamer nog moet opruimen *Deze week op vakantie gaat Daar komt ie GOOOI
gevangen! moet de kamer ook nog opruimen., de bal is voor iemand die: -ook verbrand is -gister ook gezwommen heeft -ook helemaal in t wit is
gevangen, helaas! M'n armen zijn knalrood en het doet nog pijn ook. Jee en het is nog niet eens zomer De bal is voor iemand die: -Zo d'r baby uit bed gaat halen -Baalt dat het nu regent, na het mooie weer van gisteren -Eigenlijk moet gaan studeren, maar totaal geen zin heeft. Goooooooi !
Gevangen! Baal ontzettend dat het regent zo nog boodschappies doen En de bal is voor ieman die: Deze week kan testen Die al bezig is met avond eten Die nu aan bakkie koffie zit met tosti Hier komt ie GOOOI