Gevangen! Haha, ik moest eerst op zoek naar de bal, maar ik heb m gevangen van Knorretjuh want ik kan deze week testen. Eigenlijk wel al iets eerder, maar heb nog geen test gedaan omdat mijn cyclus nog niet helemaal duidelijk is. Mijn ongi blijft alleen nu wel erg lang weg (voor mijn doen) dus woensdag ga ik testen... Ik gooi de bal op voor... - iemand die gaat verhuizen - iemand die pas verhuisd is - iemand die niet wil verhuizen. GOOI!
Ik wil niet verhuizen, wij zijn vorig jaar net verhuisd en wonen nu prima! De bal is voor iemand die: - woensdag de vlag uithangt - vanavond uit eten gaat - gek is op chocola GOOI!
ik vang ik hang de vlag uit een woensdag de bal is voor *iemand met vervelende buren (net als ik politie is er weer :s ) *iemand die bang is voor onweer *iemand die verslaafd aan internetten is GOOI en vangen maar!
de bal is voor iemand die: - vandaag ook voor 6en eruit was - ook gek wordt van elmo maar dr helaas niet omheen kan - ook een roze handdoek heeft
gevangen! meerdere roze handdoeken. (en witte, rode, bruine, groene, blauwe...) stand in de mand en de bal is voor: iemand die sleutels kwijt is iemand die net eten kreeg van de buurvrouw (pannenkoeken, mmmm) iemand die inloopkinderen heeft (buurtkinderen die jou huis als vast honk hebben) gooi! enne welke elmo? ben niet nieuwsgierig hoor maar onze elmo? of die rode? of heet je poes ook zo?
HIHI, inloopkinderen, ja die hebben we hier ook . Enne, m'n sleutels heb ik net weer gevonden. Ik heb wel 25 vaste plaatsen voor die dingen . De bal is voor iemand die: - tig pakken zakdoeken wegsnuit vandaag. - een ontzettende snoepkont is. - morgen spulletjes gaat verkopen op een vrijmarkt. Goooiiiii!
Vang, ik ben een ontzettende snoepkont. (heb daarnet 3 mini lion's op tja, dat heb je als je die dingen in huis haalt ) Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand waarvan het kindje/de kindjes slapen. - Iemand die morgen moet werken of waarvan de man/vriend/vrouw/vriendin morgen moet werken. - Iemand die het ook zo koud heeft (terwijl het zonnetje toch redelijk schijnt)
Jaaaaaaa,ik heb het erg koud ! Heb net eff een vest uit mn kast geplukt De bal is voor : -iemand die ook een zwarte auto heeft -iemand die ook een blaar heeft -iemand die vanavond lekker makkelijk gaat koken
catch: ik eet vanavond een maaltijdsalade De bal is vooooooooooooooooooor: -iemand die vanavond gaat sporten -iemand die een zwart witte kat heeft -iemand die een vriend die vanavond heel de avond achter de ps3 zit
hahahaha gevangen,mijn man heeft een nieuw spel voor de ps3 dus En ik heb 2 zwart-witte katten. (en nog 3 maar andere kleuren) De bal is voor iemand die: vanavond lekker hollands eet vanavond lekker vroeg naar bed gaat morgen lekker nog vrij is.
Gevangen: Vanavond lekker vroeg naar bed De bal is voor iemand die: * morgen de vlag uithangt * vanavond patat eet * graag naar de bioscoop gaat En gooi!
Jaja, leuk een bioscopie pikken . De bal is voor iemand die: - vandaag weer iets langer online was dan gepland. - dagelijks een spelletje op de ds doet - dagelijks een spelletje op de wii doet GOOOOOOIIIII
de bal is voor iemand die: -vandaag ook uit eten gaat -ook gaat wassen of gewassen heeft vandaag -slecht geslapen heeft GOOOOOOOI