Gevangen, Ik heb en slecht geslapen en heb gewassen. De bal is voor: - Iemand die in een flat woont. - Iemand die in een fiat rijdt. - Iemand die nu nog moet eten. Gooi !
Ja gevangen! Ik woon in een flat en moet zo nog eten! Hmmm.... Stand in de mand en de bal is voor... Iemand die morgen op de vrijmarkt gaat staan Iemand voor wie er vanavond wordt gekookt Iemand die nog haar nagels moet lakken Ennnn......
Gevangen Morgen gaan we op de vrijmarkt staan (althans m'n dochter), mits het niet met bakken uit de hemel komt. Enne, straks wordt er voor mij (ons) gekookt . De bal is voor iemand die: - naar de bibliotheek is geweest - een boek wil uitlezen, maar er niet doorheen komt - vaak nieuwe boeken koopt GOOOOOOOIIIIIII!
En de bal is voor: Iemand van wie de vaatwasser ook niet meer wil drogen Iemand die morgen op het museumplein bij 538 staat Iemand die tegen het koningshuis is en niks aan koninginnedag doet GOOI!
Ik doe niks aan koninginnedag, maar heb niks tégen het koningshuis. Ik heb dr gewoon niks mee. Telt dat ook? Nou goed, ik vind van wel haha. Stand in de mand en de bal is voor: -iemand die van de week een bosje bloemen van haar partner heeft gehad -iemand die gitaar kan spelen -iemand die buikpijn krijgt van cola Vangen maar...!
Gevangen! Ik heb een bosje bloemen gekregen van mijn man. De bal is voor iemand die: * vandaag spullen gaat verkopen op een kleedje * vandaag de vlag uithangt * straks naar de koningin gaat kijken op tv En gooi!
iemand die al heel vroeg in de ochtend rommelmarktjes afstruind iemand die speciaal voor vandaag iets oranjes aan heeft getrokken iemand die vandaag, welk weer dan ook, op een terrasje gaat zitten!
Ja ik vang! Wij zijn vanochtend om 9 uur (best vroeg) naar de rommelmarkt hier geweest. De bal is voor iemand - die morgen naar de bioscoop gaat - die geniet van het zonnetje vandaag - die vanavond of morgen bami eet
ik vang Ga morgen naar de bioscoop De bal is voor iemand Die straks boodschappen gaat doen Die straks tv gaat kijken Die straks een boek gaat lezen
Gevangen! Ik ga zo TV kijken. De bal is voor iemand die: - net als ik vandaag lekker thuisblijft en nergens naartoe gaat - vandaag ook in de tuin gewerkt heeft - bij wie het nu ook regent GOOI
Ik vang! Ik ga straks alle 3 doen haha. De bal is voor: -iemand die ook in mei jarig is -iemand die dit jaar gaat trouwen -iemand die een zelfbruiner heeft gekocht (zo'n uv lamp voor je gezicht) En vangen maar..!
Het regent nu hier (heel even). De bal is voor: -iemand die ook in mei jarig is -iemand die dit jaar gaat trouwen -iemand die een zelfbruiner heeft gekocht (zo'n uv lamp voor je gezicht) En vangen maar..!
Ja ikke n gezichtsbruiner..maar heb er niks aan ivm mn pigmentvlekken. Moet zon(licht) ontwijken eigenlijk. Deze is voor iemand die Vanaaf (net als ik) gegourmet heeft De comp moet delen met partner Die op n markt is geweest vandaag en veel heeft gekocht
Stand in de mand en de bal is voor... iemand die op een markt heeft gestaan met spulletjes, iemand die nu lekker in het zonnetje zit, iemand die morgen op vakantie gaat
Vang, het zonnetje schijnt hier al lekker! En ik zit er (welis waar ongewild) minden in! Dus ik zit in het zonnetje! Kan haast niet zien wat er op mijn beeldscherm staat! Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die het nieuwe liedje van Mika ook geweldig vind. (ookal is het toch wel een beetje een belachelijk muziekje ) - Iemand die gister een oranje tompouche op heeft (hoe schrijf je dat woord?) - Iemand die nu ook Slam-FM aan heeft staan.