Jaaaa, heb een oranje tompouce op. Heerlijk -iemand wiens zoon/dochter ook om 6.00 wakker was -iemand die ook niet van rommelmarkten houdt -iemand die nu de Film van Ome Willem heeft aanstaan p.s. wie is Mika?
Vang, zoon en dochter om 6.00 uur wakker (zoals elke dag), en ik heb een hekel aan rommelmarkten (ook aan ome willem dus die staat niet aan ) Mika is een zanger, andere liedjes van hem zijn bijv: Grace Kelly, Relax Take It Easy, Big girl (you are beautiful). Komt het je al bekend voor? Klik hier voor het liedje van Mika wat ik bedoelde! (= youtube filmpje) Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die ook nog in pyama zit. - Iemand waarvan de kindjes/het kindje ook slaapt. - Iemand waarvan de man/vriend ook nog ligt te slapen.
vang! ik zit nog in pyama! Vriend lief is vrijwillig gaan werken (?!) de bal is voor: iemand die ook naar portugal op vakantie gaat iemand die gek is op risotto iemand die geen kaas lust
Ik heb even de link in mijn eerdere bericht veranderd. Hij stond af te spelen in mijn (ingelogde) youtube profiel .
mm jammie! bal is voor: iemand die vannochtend al iets in het huishouden heeft gedaan leuke plannen heeft voor vandaag iemand die al in het zonnetje heeft gezeten
@bolbuikje: Aha, ja nu weet ik het. Die liedjes klinken bekend. Vind het nieuwe liedje wel een beetje eentonig en kinderachtig Maar wss ben ik daar te oud voor Het blijft iig wel in je hoofd hangen. Enne...jouw kids liggen alweer te slapen? Heerlijk Die van mij doet dat pas weer rond 13.00
@ Eve, Hihi, ik vind hem echt geweldig . Maar hij is idd belachelijk en kinderachtig! Maarja, niks aan te doen he? 8) Ja, hier liggen ze er sinds kwart voor 9 alweer lekker in, zullen over een uurtje wel weer wakkerworden. Dan is het gedaan met lekker forummen!
Vang, ik heb al stof gezogen (hoe schrijf je dat?) en de toiletten gepoetst Stand in de mand en de bal is voor; - Iemand die (bijna) nooit ruzie maakt. - Iemand die koude voeten heeft. - Iemand die nog niet in de douche is geweest vandaag.
het is gestofzuigt ik heb het maar een keer opgezocht, nu kan ik me niet meer vergissen hahaha enneh.. ik heb nog niet gedoucht
de bal is voor: - iemand die al wél heeft gedoucht vandaag - iemand die thuis een bad heeft - iemand die in een familiebedrijf werkt
Bedankt! Gestofzuigt is het dus. (ik had eerst staan, stofgezuigt, dat zag er ook gek uit, dus maakt ik er maar stof gezogen van, wat dus ook verre van goed was) Helaas mag ik je bal niet vangen Hoewel, ik werk bij de vader van mijn vriend, geldt dat als familie bedrijf? Mijn vriend werk daar niet overigens.
ik moest aan jou denken toen ik familiebedrijf schreef, dus ik reken m goed (ik heb ook al gestofzuigt vanmorgen )
wacht, het is: gestofzuigd met een D dus. oops! stof·zui·gen (overgankelijk werkwoord, ook absoluut; stofzuigde, heeft gestofzuigd) 1 (een vertrek, de vloer enz.) met een stofzuiger schoonmaken
Sorry liet even op me wachten, maar vang! Ik werk in een familiebedrijf! Mijn schoonpa is mijn baas, hij heeft een praktijk en ik werk daar . Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die ook slecht is in spelling en grammatica . - Iemand die ook wel iets te eten zou lusten, omdat ze nog niks gegeten heeft vandaag. - Iemand die zometeen ook moet gaan werken .
ja ik moet zo werken de bal is voor iemand die vandaag: Positief test op 1 mei naar het strand gaat op 1 mei een verjaardag heeft op 1 mei
Tenzij je één van de bovenstaande hebt gehad/gedaan op 1 mei. Helaas kan ik deze bal niet vangen, ik was aan het werk op 1 mei.
ja, verjaardag gehad op 1 mei De bal is voor iemand die * vandaag in de tuin gaat werken * vandaag gaat winkelen * een witte auto heeft En gooi!
de bal is voor wiens naam begint met een p (echte naam) wie een nieuwe keuken heeft (ikke wel haha) wie vandaag de auto gaat wassen