JAAAA ik heb hem! Ik ben verpleegkundige, woehoe. Ok stand in de mand en de bal is voor: -iemand die net als wij in de herrie/ rommel van een verbouwing zit - iemand die gister bij de mac heeft gegeten - iemand die nog een knuffel heeft (een echte!) Daar komt de bal!
Jaaaaa ik heb hem weer Ik poest mijn tanden met Prodent \/ Stand in de mand en de bal is voor...... -iemand die zijn thee met melk drinkt (op zijn engels dus ) -iemand die verslaafd aan dit forum is.(die zijn ervast niet :^o ) -iemand die afgelopen december bevallen is. Succes met vangen
Ok was net te laat met vangen Maar heb hem nu wel echt gevangen. Ik heb nog een echte knuffel Stand in de mand en de bal is voor...... -iemand die zijn thee met melk drinkt (op zijn engels dus ) -iemand die verslaafd aan dit forum is.(die zijn ervast niet ) -iemand die afgelopen december bevallen is. Succes met vangen
Wacht ik ga m opgooien.. naar.. iemand die wel eens een lekke band heeft gehad met de auto iemand die heel goed kan hoofdrekenen iemand die nooit naar de bibliotheek gaat
Ik ga nooit naar de bieb! Stans in de mand en de bal is voor... iemand die voor 7 uur wakker was vanmorgen iemand die nu as the world turns aan het kijken is iemand die vandaag flink gaat poetsen
ik vang hem ik ga vandaag flink poetsen rotzooi hier de bal is nu voor -iemand die al een was heeft buiten hangen -iemand die in januari jarig is -iemand die de paas spullen al heeft staan vangen maar
De bal is voor: - iemand waarvan de baby nu ligt te huilen - iemand die vanmiddag naar de kinderboerderij gaat - iemand die een gaskachel heeft.
Jaaaa, mijn beebje begint net te huilen! Nou ff snel iets verzinnen: * iemand die een vaas tulpen op tafel heeft staan *iemand die de ramen heeft gelapt afgelopen zaterdag *iemand met een renault twingo
Ja ik heb een vaast ulpen op tafel staan! - iemand die ziek is - iemand die deze week een prijs heeft gewonnen - iemand die vandaag lekker geshopt heeft
Ik heb net heerlijk geshopt, ik heb leuke nieuw kleertjes voor mijn dochter gekocht. Stand in de mand en de bal is voor... iemand die een rekening heeft bij de abn amro iemand waarvan een vriendin zwanger is iemand die dora op tv aan het kijken is