Gevangen want die planten van mij zijn hoog nodig aan water toe... De bal is voor iemand die - vanavond lekker uit eten zijn geweest - de hond nog moet uitlaten - morgen weer moet werken
Gevangen! Ik heb tot vanmiddag ( 8 dagen achtereenvolgend) gewerkt, en gisteravond de hinden van mijn ouders uitgelaten.. De bal is voor: * Iemand die van Trance-muziek houdt : * werkt in de gezondheidszorg; * Woont in het nooden van het land..
Ja, ik woon in t noorden (toch?) Deze bal is voor iemand die *Een vakantiehuisje elders heeft *Méér als 100e heeft gewonnen bij n loterij *Van de bijstand moet rondkomen
YES! Gevonden tussen het gras! Ik heb diverse malen flinke prijzen (vooral in producten, niet zo vaak in geld) gewonnen. Onder meer een reis voor 2 personen naar Rome all-in... een fiets... een sjieke fotocamera... een flatscreen... Lucky in het spel, en toch óók in de liefde
Stand in de mand en de bal is voor.... ... iemand die meer dan 50 Welpies heeft ... iemand die uit overtuiging juist GEEN ENKEL Welpie heeft ... iemand die geen idee heeft wat Welpies eigenlijk zijn KOMTIE!
bal voor: iemand die net als ik geen idee heeft wat Welpies zijn iemand die dit weekend naar een speeltuin gaat iemand die een huishoudschema heeft
Yep ik heb n huishoudschema (gemaakt toen ik overspannen was, want ik was t hele overzicht toen kwijt.) Deze bal is voor iemand die; Games op de pc speelt Alcohol niet lekker vind Nog nooit sex met zichzelf heeft gehad
VANG! Ik vind alcohol niet lekker. Er zijn wel alcoholische drankjes die ik lust, maar ik drink het echt nooit omdat ik gewoon liever iets anders drink. (En dat is nu wel handig ). Stand in de mand en de bal is voor... - Iemand met het 'gelukscijfer' 3; - Iemand die wel eens een klavertje vier gevonden heeft; - Iemand die gelukkig is. GOOOOOOOI!
De 2e en laatste. Zelfs meerdere x een klavertje 4 gevonden (2 of 3x weet niet meer ) En gelukkig? JAAAAA. Deze bal is voor iemand wiens Haar gister geknipt is Kindje op bed ligt nu Spinnen níet eng vind
Jaaa GEVANGEN Mijn kleine ligt nu net even in bed Deze bal is voor iemand die -die zijn belastinggeld al uitgegeven heeft. -op dit moment op vakantie is. -met de kleine naar speeltuin gaat. GOOOIII
Ehm... jep gevangen! Belastinggeld gaat (iedere maand) rechtstreeks naar KDV en hypotheekverstrekker Stand in de mand en de bal is voor... ... iemand die ook al weer veel te lang achter de PC zit ... iemand die ook paella eet vanavond (ivm wedstrijd Spanje!) ... iemand die ook een defecte letterknop op zn PC heeft (de sssss... hee, nu doet ie t wel!) KOMTIE!
Ja ikke, zit hier al weer veel te lang achter.. Ff zwangerschapspagina, marktplaats, hotmail, gamen.. maja is ook zoooo leuk. Deze is voor iemand die Ook met 10 vingers blind typt Ook gisteren gegourmet heeft Ook aan t snaaien is
Ik typ blind met 10 vingers. Deze is voor iemand die: Vandaag is gaan winkelen Wie zijn accu van de auto vandaag leeg was Nu voetbal op heeft staan
Gevangen! Ik heb al even boodscahppen gedaan maar ga zodadelijk winkelen! Stand in de mand en de bal is voor: - iemand die nu ook boos is op haar huisarts - iemand die ook kijkt naar ATWT - iemand die vandaag ook zelf pizza gaat maken
VANG! Ik kijk (als ik het niet vergeet) ook naar ATWT! Stand in de mand en de bal is voor... - iemand die in februari jarig is; - iemand die een februari-kindje heeft of krijgt; - iemand die niets speciaals heeft met februari. (Ben in een februari-bui geloof ik. ) GOOOOOOOOOOOOI!
Gevangen! Ik ben een echte Februari-Waterman! Stand in de mand en de bal is voor... ... iemand die ook in Amsterdam-Noord in de zwarte rook zit ... iemand die ook zo een potje voor zichzelf moet gaan koken ... iemand die ook straks lekker een badje gaat nemen. KOMTIE!