ja een vriendin van mij is zwanger en zit hier ook op het forum de bal is voor -iemand die bijna nooit make up draagt -iemand waarvan de kleine nu aan het eten/drinken is -iemand doe een boete heeft hoger dan 200 euro (hihi zoals ik heb gehad met me scooter ) vangen maar weer P
Ik heb n vriendin die zwanger is! De bal is nu voor iemand die Een thuisblijfmoeder is of Die de zomer niks aan vind of Die linkshandig is.
haha ik ben een thuisblifj meoder dus blijf bij me lijstje iemand die bijna nooit make up draagt -iemand waarvan de kleine nu aan het eten/drinken is -iemand doe een boete heeft hoger dan 200 euro (hihi zoals ik heb gehad met me scooter )
Ik draag bijna nooit make up! De bal is voor iemand die Níet van kinderen houdt, Niet van buitenlands eten houdt, Niet van honden houdt
ik hou totaal niet van buitenalnds eten dus vang hem weer de bal is voor: -iemand du net als ik nu lekker gaat fietsen -iemand die veel schoenen heeft -iemand die vanavond niet hoeft te koken
Ik heb heeeel veel schoenen haha( een stuk of 25 paar denk ik) en de bal is voor..... iemand die op vakantie gaat naar zeeland in de bouwvak vakantie iemand die een audi a4 heeft iemand die in twente woont
Ik heb een audi a4! - iemand die die in de kinderopvang werkt - iemand die een tweeling heeft - iemand die meer dan 3 huisdieren heeft
en de bal is voor: - iemand die in de zomer buiten een zwembad op gaat zetten - iemand met een schilderij met harten erop - iemand met een Disney verzameling.
ja hier komt een zwembad als het mooi weer wordt van de zomer! De bal is voor: Iemand die in Brabant woont Iemand die geen zin heeft om te koken vanavond Iemand die nog aan het werk is nu
Ik ben nog aan het werk én ik heb absoluut geen zin om te koken vanavond (maar ga het wél doen) De bal is voor: -Iemand die al in België is geweest -Iemand die vandaag een zwangerschapstest heeft gedaan -Iemand die zonet een smsje heeft verstuurd
Gevangen! Ik heb jaren vlakbij de Belgische grens gewoond en kwam er dus regelmatig voor van alles en nog wat... Even denken over een nieuwe...
De bal is voor: - iemand die gisteren geklust heeft - iemand die in mei moet bevallen - iemand die een Jack Russel heeft
ik heb gisteren geklust! of kan je dat nu nog geen klussen noemen de bal is voor: -iemand die gisteren de bij de prenetal gewinkeld heeft -iemand die liever van een strandwandeling houd dan van strandliggen -iemand die een veel oudere man heeft
ik vang hem ik hou meer van strandwandeling dan strandliggen de bal is voor: -iemand die vanavond stampot eet -iemand die vandaag de hele dag binnen heeft gezeten -iemand die vanavond tienermoeders gaat kijken op sbs 6
Ik heb vandaag heel de dag binnen gezeten (helaas want ben ziek, zonde met dit mooie weer DE bal is voor: - iemand die nog moet gaan koken nu - iemand die verslaafd is aan GTST - iemand die morgen vrij is
ik ben morgen vrij...huismama (of is dat geen vrij :-k ) -iemand die een meisje van 7 maanden heeft -iemand die verslaafd is aan pate -iemand die de hond nog moet uitlaten