maar voor wie is de bal? of ben ik nu een muggenzifter, of begrijp het niet.....(zal wel aan het weer liggen)...hihihi
De bal is nu voor iemand: - die geen huisdieren heeft - die nu vakantie heeft - geen chocola lust Groetjes, Didier
Ja weer gevangen! Ik heb nog drie weken vakantie! De bal is voor iemand die: - de hele dag aan een flesje water zit te lurken - pas een nieuwe telefoon heeft gekocht/ abonnement heeft afgesloten - die vandaag een bosje bloemen heeft gekregen GOOOOOOOIIIIII.....
GEVANGEN! Zit hier op kantoor de hele dag aan een flesje water te lurken! (Moet ook wel met dit warme weer) De bal is nu voor iemand die: - geniet van dit warme weer - liever koeler weer heeft - straks ook een ijsje gaat eten
Gevangen! Ik ga straks een ijsje eten! Stand in de mand en de bal is voor... iemand die zich verveelt, iemand die een zwembadje in de tuin heeft staan, iemand die morgen met iemand iets te bespreken heeft Groetjes, Didier
heb een zwembadje in de tuin staan en de bal is voor..... * iemand die airco in zijn huis heeft, * iemand die airco in zijn auto heeft en daar de hele dag in zit * iemand die geen last van de warmte heeft
GEVANGEN.....! Wat een ontzettend melig topic is dit zeg! Heb het nog nooit gelezen. Ik zag dat er zoveel pagina's waren, dan moet het toch wel leuk zijn toch? Maar goed ik heb dus geeeeeen last van de warmte, vind het juist heerlijk! Lekker in het zonnetje energie opdoen voor de winter. Met het weer wat we hiervoor hadden, had ik het idee dat ik een winterdepressie in de zomer zou krijgen... De bal is voor: * iemand die in Limburg woont; * iemand die vanavond gaat bbq-en; * iemand die verslaafd is aan zwangerschapspagina. GOOOOOOIII!
Verslaafd? Hoe kom je erbij De bal is voor iemand die: - de hele dag op slippers loopt; - zodirect toch even een middagdutje gaat doen; - vandaag nog een zwembadje op gaat zetten. Gooooooiiiiiii
GEVANGEN! Ik ben aan het werk, maar loop nu op nette slippers. Het is hier ook zo warm op kantoor (vooral als de zon op de ramen schijnt en we hebben hier geen airco). De bal is nu voor iemand die: - vandaag een broodje kaas eet of al heeft gegeten - een motorrijbewijs heeft - bang is voor spinnen
Iiieeuw...spinnen. Ik probeer me altijd weer voor te nemen niet bang te zijn als ze in de buurt komen, maar helaas . Zal wel tussen m'n oren zitten... De bal is voor iemand die: - het poetsen vaak uitsteld (maar uiteindelijk wel doet ) - vandaag een bioscoopje gaat pikken - vandaag uiteten gaat GOOOOOOIIIII
hebbes, uitstel en geen afstel van poetsen elaas. dus moet zo aan de gang stand in de mand en de bal is voor: iemand die een ijsje eet , heeft gegeten of gaat eten vandaag. iemand die een zwembadje in de tuin heeft staan iemand met minder dan 5 paar schoenen. gooi!
Nou, ik weet 100% zeker dat ik vandaag nog een ijsje ga eten Ben net namelijk voorbij gelopen aan de Italiaan en heb er nog spijt van... Bal was lek, dus ik heb even een nieuwe gehaald... Die gooi ik nu de lucht in voor... - Iemand wiens voornaam begint met een K en eindigt op een N - Iemand die niet weet van welk merk haar mascara ookal weer is òf - Iemand die stiekem te veel heeft gesnoept vandaag Vangen !
hiero iemand die te veel gesnoept heeft van de verjaardagstaart van gister...oeps...maar wel lekker.... de bal is voor.... * iemand die geen hekel heeft aan strijken * iemand die geen hekel heeft aan stoffen * iemand die een hekel heeft aan slapen....
gevangen.. Heb geen hekel aan strijken.. Vindt het leuk werk om te doen... Stand.. En de bal is voor iemand : - die deze week op vakantie gaat - net weer terug is van vakantie - uit eten is geweest
jeetje wat stuitert die nieuwe bal goed zeg! Ik ben twee weken al terug.... maar hij stuitert al een tijdje, dus ik gok dat ik het wel onder net terug kan zetten stand in de mand en de bal is voor: iemand die wacht op minder warm weer... iemand die een moeilijk jaar heeft gehad iemand die ijsjes in de vriezer heeft gooi!
jip! ijsjes hier! iemand die een lang weekend op vakantie is geweest iemand wiens kind ook is lek geprikt door de muggen iemand die gaat zwemmen vandaag
De bal lag in mijn voortuin, maar ik mag hem niet pakken! Ik gooi hem weer de lucht in, wie vangt hem?
*probeert hem te vangen maar struikelt en valt op een losliggende opblaaskussen* argh nu kan ik hem niet vangen! Wie vangt hem wel?
door een beetje vals te spelen vang ik hem; aan gezien ik kind van ben en lek geprikt ben vang ik hem. stand in de mand en de bal is voor: iemand die ook een man heeft die niet achter zijn pc vandaan kan komen iemand die ook vanaf aankomende week weer moet werken. iemand die het elke keer zat is om te wachten op de nod. gooi