Jaaaa, ik mag hem vangen! Vandaag positief getest! Stand in de mand en de bal is voor: -iemand die ook oorontsteking heeft -iemand die haar lange onderwijsvakantie ook inmiddels beu is -iemand die nog vakantie moet krijgen En GOOI!
GEVANGEN! Wij hebben over twee weken vakantie 8) 8) Stand in de mand en de bal is voor... Iemand die aan ´t werk is nu! Iemand die de waterpolowedstrijd van de dames heeft gekeken Of Iemand die een zwarte auto heeft Gooi!
Jaaaaa, ik ben aan het werk! De bal is nu voor iemand die: - midden in een verbouwing van het huis zit - van klassieke muziek houdt - verslaafd is aan Zwangerschapspagina
Yep, gevangen! Hier een ZP-verslaafde! Wie vangt? Iemand die in het ziekenhuis werkt Iemand die in verwachting is van de derde Iemand die vanmorgen nieuwe kleren heeft gekocht VANG VANG VANG!
Vang! In verwachting van de derde ! Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die zijn/haar gezinnetje zo wel compleet vind. - Iemand die graag een huisdier (erbij) zou willen hebben. - Iemand die geen fiets heeft.
VANG! Ik wil wel een huisdiertje erbij. Het is dan wel een vis maar dan nog: huisdier is huisdier! De bal is nu voor iemand die - liever thuis op de bank zit met een serietje aan - wacht tot haar man thuis komt - morgen weer vrij is (JAJA alle drie slaan op mij) GOOOOI
Gevangen! Ik ben morgen vrij De bal is voor iemand die: * net chips heeft gegeten * een rode auto heeft * ook nat is geregend vandaag En ............. gooi!
Nope.. Geen chips gegeten, onze auto is oranje en aangezien ik binnen ben vandaag ben ik ook nog niet nat geregend
Jippie, ik kan de bal vangen, heb net wat chips gehad! ...en de bal is voor: -Iemand die van jaren 80 muziek houdt -Iemand die vanavond vis gaat eten -Iemand die gaat sporten vanavond
ja heb gesport! iemand die nu ook alleen (met kind) thuis is iemand die ook op een cyclus wacht iemand die ook dol is japanse mix
Vang, alleen thuis en dol op japanse mix <- dan wel die zonder nootjes erin, das goed voor de knabbel-honger en toch niet zo slecht voor de lijn ! Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die vandaag een rotdag heeft gehad. - Iemand die graag wat af wil vallen. - Iemand die zin heeft om eens lekker te gaan shoppen! En gooi.................
Hier iemand die altijd wel zin heeft om te gaan shoppen! De bal is voor iemand die: * morgen een vrije dag heeft * morgen naar de film gaat * vandaag een pizza heeft gegeten En... gooi!
gevangen Morgen vrije dag lekkerrrrr. De bal is voor iemand die nu: - tot 6 uur moet werken -weekendje weg gaat - Zondag van plan is om te gaan snacken. EN ..................GOOI
vang! weekendje naar mijn ouders, vind dat wel weg, en dan denk ik zondag een macje doen stand in de mand en de bal is voor: iemand met knallende oofdpijn iemand waarvan een letter op et toetsenbord et niet doet (drie maal raden welke dat bij mij is ) iemand die moe is gooi!
Jaah ik heb hoofdpijn helaas en de bal is voor... -iemand die een coca-cola glas van de mac heeft -iemand die vanochtend gewerkt heeft -iemand die borstvoeding geeft
Wow ik kan 'm zowaar op alle punten vangen De bal is voor iemand die: -nog nooit bij de Mac geweest is -minimaal 1 keer per week bij de Mac eet -bij de Mac werkt.
Ik vang hem maar, want ik kén iemand die bij de Mac werkt én ik ken iemand die nog nooit bij de Mac is geweest én ik ken iemand die 1 keer per week bij de Mac eet. Niemand anders vangt hem dus... Stand in de mand en de bal is voor... iemand die vandaag naar een verjaardag moet, iemand die vandaag moet werken, iemand die eigenlijk nú weg moet. Groetjes, Didier
Ja ik moet nu eigenlijk weg, ik ga wandelen met mijn zus om half 7 De bal is voor iemand die: Aan het wachten is op haar ei Vandaag lekker in de zon heeft gezeten Morgen een vrije dag heeft En gooi!