Gevangen! Ik heb morgen een vrije dag Stand in de mand en de bal is voor... iemand die nog moet koken, iemand die dit weekend op bezoek gaat bij vrienden, iemand die kastanjes heeft gezocht of gaat zoeken Groetjes, Didier
ik moet nog koken Stand in de mand en de bal is voor... Iemand met buikpijn Iemand die dit weekend het rustig aan gaat doen Iemand dat zin heeft om te gaan shoppen *GOOI GOOI GOOI*
Vang, buikpijn. Heb eigenlijk altijd wel buikpijn namelijk, maar vandaag meer dan anders dus ik vang! haha! Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die geen auto heeft. - Iemand die een motorrijbewijs heeft. - Iemand die niet kan inparkeren, en dat dus toe durft te geven! GOOOOOOIIIII!
GEVANGEN! Haha, Inparkeren is niet mijn grootste hobby (zou t komen omdat mn man dan altijd op mn vingers staat te kijken!?) En t liefst maak ik het mezelf zo makkelijk mogelijk door het dus ook niet te doen als het niet nodig is Maar goed: Stand in de mand en de bal is voor, - iemand die de babykamer nog lang niet klaar heeft, - iemand die (net als ik) regelmatig last heeft van migraine, - iemand die ook in de kinderopvang werkt
Migraine hier! Stand in de mand en de bal is voor Iemand die rood haar heeft (net als ik) Iemand die liefst nog heel de avond in de zetel zit Iemand dat graag naar de cinema wil gaan
Vang, ik zou best wel eens een keer weer naar de cinema/bioscoop gaan! Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die geen fiets heeft. - Iemand die steeds moet janken om niks! - Iemand die niet meer zonder computer zou kunnen (en willen). GOOI!
*Vang* Kan niet meer zonder pc hoor Stand in de mand en de bal is voor: Iemand die haar NOD 16september heeft Iemand die voor haar 1e kindje gaat Iemand die vanavond frietjes gaat eten
Ik ga frietjes eten! En de bal is voor.. Iemand die een kindje heeft van rond de 6 maanden Iemand die in september jarig is Iemand die aankomende week niet hoeft te werken
Vang! Ik ben morgen, bijna vandaag jarig! Dus in september! Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die eigenlijk nooit msn't. - Iemand die heel weinig smsjes verstuurd. - Iemand die een hekel heeft aan bellen. En gooi...............
(bolbuikje gefeliciteerd! ) Vang! Ik heb een hekel aan bellen! En ik msn nooit. Stand in de mand en de bal is voor.. -Iemand die zich vandaag ook slap voelt -Iemand die nog boodschappen moet doen maar daar écht geen zin in heeft -Iemand die baalt van dat er geen drol op tv is En gooooi...!
ik moet nog boodschappen doen ! okay stand in de mand en de bal is voor ........... de eerste die hem vangt!
Ik vang hem *vang vang vang* Stand in de mand en de bal is voor... Iemand die een negatieve test had vandaag Iemand die in een dipje zit Iemand die heel de avond in de zetel wil blijve zitten x
Gevangen! Ik wil de hele avond in de zetel blijven zitten. Ben kapot van het shoppen vandaag! Stand in de mand en de bal is voor iemand die: -Vandaag lekker buiten de deur heeft gegeten -Vandaag net als ik belachelijk veel geld heeft uitgegeven aan geweldige kleding -Morgen ook een 20 weken echo heeft! En...gooooii...!
nou... niemand vangt hem meer dus hij zwerft al zo lang in de lucht dat ik het maar doe ........stand in de mand en de bal is voor: *iemand die net als ik verlof heeft *iemand die graag pasta eet *iemand die soms na 00.00 nog achter de pc zit Gooi!...........
Vang! Ik zit soms na 00.00 nog achter de pc. Stand in de mand en de bal is voor: -Iemand die moe is maar niet wilt gaan slapen -Iemand die een nieuwe mobiel nodig heeft -Iemand die vandaag heerlijk gekookt heeft En GOOI!
Vang! Ik ben moe, maar wil nog niet gaan slapen. (omdat ik lekker aan het msnnen ben en ondertussen hier 'spiek') Stand in de mand en de bal is voor: - Iemand die altijd vroeg naar bed gaat. - Iemand die altijd vroeg opstaat. - Iemand die niet van uitslapen houd. En gooi..............
Ja gevangen: Sta altijd vroeg op ( door de weeks dan he ) om vroeg naar mijn werk te gaan De bal is voor iemand die * ook patat heeft gegegeten vandaag * ook bijna op vakantie gaat * vandaag vrij had En gooi!
GEVANGEN ! Vandaag vrij had (ben met zwangerschapsverlof) Stand in de mand en de bal is voor : * die vandaag ook naar de verloskundige moest * die ook een meisje krijgt * die ook een bad hair day heeft EN GOOI !
Gevangen! euhm, heb een bad-hair zwangerschap, dus ook een bad-hair day vandaag.... Stand in de mand en de bal is voor : *iemand die op zijn salaris zit te wachten *iemand die net als ik ook nog een buggy moet kopen *iemand die vandaag patat eet GOOI!
GEVANGEN! Ik zit namelijk altijd op salaris te wachten Stand in de mand en de bal is voor: *Iemand die net als ik nu aan de koffie zit *Iemand die het ook niet bij 1 koekje bij de koffie kan laten *Iemand waarvan d'r kindje nu ook slaapt net als die van mij